Gå til innhold

Utsatte konfirmasjoner

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har mistet gnisten. Det meste var klart. Gjestene kan nå ikke komme pga de bor utenlands. Dress er kjøpt inn, den vil mest sannsynlig ikke passe når gutten vokser for hver dag. Hus, mat og kaker er booket. Nå vet jeg ikke om jeg har hus heller. I nøden har vi det hjemme men. Tror dere dette er over i september? Så kommer Polentur uken etterpå. Alt på en gang. Hvordan er smittefaren om 6 mnd? Bedre? Likt? Verre?

Anonymkode: b24d2...658

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen her kan svare deg på dette, dessverre. Ingen vet.

Anonymkode: 74d6a...b7f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor konfirmere seg i det hele tatt? Synes det er en rimelig teit «tradisjon», spesielt om konfirmanten ikke er kristen. Det virker som om ungdommene gjør det kun for penger. Jeg tok valget selv om å ikke konfirmere meg da jeg har helt andre verdier i livet enn å være pengegrisk og egosentrisk

Anonymkode: ca5a5...0de

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor konfirmere seg i det hele tatt? Synes det er en rimelig teit «tradisjon», spesielt om konfirmanten ikke er kristen. Det virker som om ungdommene gjør det kun for penger. Jeg tok valget selv om å ikke konfirmere meg da jeg har helt andre verdier i livet enn å være pengegrisk og egosentrisk

Anonymkode: ca5a5...0de

Og det hjalp TS på hvilken måte?? 

Skjønner din frustrasjon, TS, men det er ikke godt å si. Håper at det ikke varer så lenge, men hvem vet.

Anonymkode: fafec...2c9

AnonymBruker
Skrevet

Du må nesten bere ha is i magen 🤷‍♀️ forhøre deg når avlysning dato for dei forskjellige tingen er. 

Anonymkode: 4be29...fbe

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har mistet gnisten. Det meste var klart. Gjestene kan nå ikke komme pga de bor utenlands. Dress er kjøpt inn, den vil mest sannsynlig ikke passe når gutten vokser for hver dag. Hus, mat og kaker er booket. Nå vet jeg ikke om jeg har hus heller. I nøden har vi det hjemme men. Tror dere dette er over i september? Så kommer Polentur uken etterpå. Alt på en gang. Hvordan er smittefaren om 6 mnd? Bedre? Likt? Verre?

Anonymkode: b24d2...658

Vi får indelig håpe det blir bedre etter sommerferien. Hvis tiltakene som er nå ikke har effekt, så er det jo ingen vits i å ha de.

• Opprett ny...