BH1995 Skrevet 21. mars 2020 #1 Skrevet 21. mars 2020 Jeg ønsker at en kvinne skal prompe på kuken min. Finnes det kvinner som ønsker å gjøre dette/tenner på? Er det noen andre som deler den fetisjen med meg?
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2020 #2 Skrevet 21. mars 2020 Det er jo vanskelig å prompe på kommando... Og nei, jeg hadde ikke ønsket å gjøre det. Tenner absolutt ikke på det! Men mange strekker seg langt for å tilfredsstille partners ønsker. K37 Anonymkode: fdca8...50f 1
Gjest Ufordragelig Skrevet 21. mars 2020 #3 Skrevet 21. mars 2020 Først skal man RAPE over kuken så skal man PROMPE på kuken. Selv drømmer jeg om at noen bruker forhuden som dopapir og snyter seg i den. 🤣🤣
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2020 #4 Skrevet 21. mars 2020 13 minutter siden, Ufordragelig skrev: Først skal man RAPE over kuken så skal man PROMPE på kuken. Selv drømmer jeg om at noen bruker forhuden som dopapir og snyter seg i den. 🤣🤣 Jeg lo så tårene rant av rape på kuken tråden, og ikke mindre av ansiktet til min kjære da jeg forklarte hva jeg lo av, og spurte om han hadde lyst til å forsøke. Jeg tror ikke at jeg skal foreslå dette også. 🤣 Anonymkode: 15f07...24b
Gjest Ufordragelig Skrevet 21. mars 2020 #5 Skrevet 21. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg lo så tårene rant av rape på kuken tråden, og ikke mindre av ansiktet til min kjære da jeg forklarte hva jeg lo av, og spurte om han hadde lyst til å forsøke. Jeg tror ikke at jeg skal foreslå dette også. 🤣 Anonymkode: 15f07...24b Jeg kan jo selv "rape på kommando", synd for alle de menn som liker det da, siden jeg er hetero.😂😂😂
GammelKaktus Skrevet 21. mars 2020 #6 Skrevet 21. mars 2020 25 minutter siden, Ufordragelig skrev: Først skal man RAPE over kuken så skal man PROMPE på kuken. Selv drømmer jeg om at noen bruker forhuden som dopapir og snyter seg i den. 🤣🤣 Godt med kg i slike tider.
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2020 #7 Skrevet 21. mars 2020 6 minutter siden, Ufordragelig skrev: Jeg kan jo selv "rape på kommando", synd for alle de menn som liker det da, siden jeg er hetero.😂😂😂 Jeg kan ikke det, men brus gjør susen. Nå er det jo unødvendig for meg, siden ansiktet hans sa veldig klart at dette er absolutt unødvendig, og særdeles lite ønsket. 😄 Promping... ja svigermors linsegryte hadde nok gjort susen, men jeg luft ene eller andre veien kanskje ikke er det rette for vårt sexliv. For spesielt interesserte antagelig... og ved tilfeldige uhell. 😛 Anonymkode: 15f07...24b
Mons Skrevet 21. mars 2020 #8 Skrevet 21. mars 2020 Jeg liker verken promp eller raping på pikken, Men må innrømme det finnes musikkvideoer der den kvinnelige vokalisten gjerne kunne brukt pikken som mikrofon. Regner med at jeg dermed har en fetisjisme for "synging" på pikken😜
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2020 #9 Skrevet 21. mars 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er jo vanskelig å prompe på kommando... Og nei, jeg hadde ikke ønsket å gjøre det. Tenner absolutt ikke på det! Men mange strekker seg langt for å tilfredsstille partners ønsker. K37 Anonymkode: fdca8...50f Jo det er lett. Det er bare å dra inn luft, er enda enkelte med fittepromp da Anonymkode: 83722...efa
Gjest Ufordragelig Skrevet 21. mars 2020 #10 Skrevet 21. mars 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg kan ikke det, men brus gjør susen. Nå er det jo unødvendig for meg, siden ansiktet hans sa veldig klart at dette er absolutt unødvendig, og særdeles lite ønsket. 😄 Promping... ja svigermors linsegryte hadde nok gjort susen, men jeg luft ene eller andre veien kanskje ikke er det rette for vårt sexliv. For spesielt interesserte antagelig... og ved tilfeldige uhell. 😛 Anonymkode: 15f07...24b En annen drøm er å kunne kjøre den inn i analen, og så at hun promper! ååååh...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå