AnonymBruker Skrevet 21. mars 2020 #1 Skrevet 21. mars 2020 Skal fortelle så kort som mulig. Jeg var gravid, og fikk Lutinus etter ul hos gynekolog i uke 6. Han mente det kunne hjelpe siden jeg mister så ofte (uke 10-13 som regel). Men så mistet jeg uansett, og vi skal nå prøve på nytt. Jeg har fått med meg at noen bruker progesteron lenge før uke 6. Derfor hadde jeg bestilt en time hos han for å diskutere dette. Timen blir jo ikke noe av nå pga. korona. Men, jeg har mye progesteron liggende. Hvordan har dere andre brukt det? Jeg har for eksempel lagt merke til at jeg ofte har kjemiske graviditeter. Vil det kunne hjelpe på det også? Anonymkode: 317be...011
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2020 #2 Skrevet 21. mars 2020 I samråd med lege. Ellers kan det skade mer enn det hjelper. Anonymkode: 9e17d...905
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2020 #3 Skrevet 21. mars 2020 Kan bare si hva jeg fikk beskjed om i forbindelse med IVF. Brukte da progesteron (gel eller "kuler" som puttes i vagina) morgen og kveld fra innsett til i utgangspunktet en positiv graviditetstest, noen også til uke 12. Anonymkode: 7b481...7b0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå