Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Typ. 1-2 uker før, med søknadsfrist midt i krisen. Vil man bli kontaktet, eller blir alt utsatt? 

Anonymkode: 0600f...201

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Verd å legge til; i helsesektoren. Ts

Anonymkode: 0600f...201

AnonymBruker
Skrevet

Lurer på det samme! Har søkt på tre stillinger, to av de har jeg foreløpig ikke hørt fra. Vil tro at de har hendene fulle. Ble kalt inn til intervju hos den tredje arbeidsgiveren, men intervjuet ble avlyst pga coronasituasjonen. Fikk beskjed om at de skulle kontakte søkerne senere, dette er nå snart 2 uker siden.

Jeg søkte på stillinger som sommervikar, antar at de ikke prioriterer disse søkerne nå. Hvis du har søkt på vanlig stilling, er det jo behov for arbeidstakere i helsetjenesten nå. Antar at du blir kontaktet da.

Anonymkode: ef24f...065

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har søkt diverse sommerjobber i eldreomsorgen osv, og har fått tilbakemelding fra to sykehjem og et bofellesskap nå denne uka. De var alle veldig interesserte, men intervjuene måtte bli over telefon/Skype. Jeg endte opp med å få sommerjobb et annet sted, så takket nei til intervjuene, men det virker i alle fall som at flere steder er ute etter folk :) I helsesektoren, vel og merke. 

Anonymkode: 692c5...266

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er blitt kontaktet og skal ha intervju via pc, dette er ikke helsesektor. 

Anonymkode: be289...0a1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...