AnonymBruker Skrevet 21. mars 2020 #1 Skrevet 21. mars 2020 Har delt en lydfil, via link til personen det gjelder. Jeg ønsker nå å forhindre at personen kan lytte til dette på en stund. Går det an å stoppe linkdelingen på noe vis , uten å slette hele filen? jeg ønsker beholde filen nemlig...og kanskje gjenåpne en dag. Men hvordan gjør jeg dette? Anonymkode: 29cac...d94
Oddy Skrevet 21. mars 2020 #2 Skrevet 21. mars 2020 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har delt en lydfil, via link til personen det gjelder. Jeg ønsker nå å forhindre at personen kan lytte til dette på en stund. Går det an å stoppe linkdelingen på noe vis , uten å slette hele filen? jeg ønsker beholde filen nemlig...og kanskje gjenåpne en dag. Men hvordan gjør jeg dette? Anonymkode: 29cac...d94 Hva med å gjøre den privat? At du velger admin rights til den
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2020 #3 Skrevet 21. mars 2020 36 minutter siden, Oddy skrev: Hva med å gjøre den privat? At du velger admin rights til den Takk for svar. Hvordan gjør jeg det tro? Kan ikke sånn som dette. Ser og at det går av å trykke på linkdeling "av". Kun en person jeg har sendt dette til...så kanskje det holder? Nå står den jo "på". Hva tror du? Mulig jeg kan ta den på av og så teste den linken jeg sendte til vedkommende... Håper det er så enkelt som det... Da kan jeg jo lett skru den på senere. Anonymkode: 29cac...d94
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2020 #4 Skrevet 21. mars 2020 Jeg har ikke brukt Google drive, men kan det ikke funke å rett og slett endre navn på fila? Alle andre linker jeg har vært borte i blir i alle fall ødelagt om filnavnet ikke stemmer lenger. Anonymkode: 91529...9e0
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2020 #5 Skrevet 21. mars 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke brukt Google drive, men kan det ikke funke å rett og slett endre navn på fila? Alle andre linker jeg har vært borte i blir i alle fall ødelagt om filnavnet ikke stemmer lenger. Anonymkode: 91529...9e0 Kan hende, men da kan jeg jo ikke gjenåpne den siden slik at samme person kan lytte til den igjen...?Jeg trenger bare å sette den på "stopp" om du skjønner, eller "pause" for den saks skyld, og la den kjøres igjen om en stund....Tror kanskje det er best å prøve "linkdeling av" - knappen. Det burde være enkelt, har bare ikke testet det enda.... Anonymkode: 29cac...d94
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2020 #6 Skrevet 22. mars 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan hende, men da kan jeg jo ikke gjenåpne den siden slik at samme person kan lytte til den igjen...?Jeg trenger bare å sette den på "stopp" om du skjønner, eller "pause" for den saks skyld, og la den kjøres igjen om en stund....Tror kanskje det er best å prøve "linkdeling av" - knappen. Det burde være enkelt, har bare ikke testet det enda.... Anonymkode: 29cac...d94 Du kan bare endre filnavnet tilbake til det det var opprinnelig. Verre er det ikke. Anonymkode: 91529...9e0
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2020 #7 Skrevet 22. mars 2020 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du kan bare endre filnavnet tilbake til det det var opprinnelig. Verre er det ikke. Anonymkode: 91529...9e0 Når vedkommende nå er inne og lytter til filen, kommer tittelen opp, feks "til Stine". Hvis jeg endrer filnavnet, vil da ny tittel, feks "dust" vises for vedkommende? 😇 Anonymkode: 29cac...d94
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #8 Skrevet 23. mars 2020 På 22.3.2020 den 12.56, AnonymBruker skrev: Når vedkommende nå er inne og lytter til filen, kommer tittelen opp, feks "til Stine". Hvis jeg endrer filnavnet, vil da ny tittel, feks "dust" vises for vedkommende? 😇 Anonymkode: 29cac...d94 Ingen som vet dette? Hadde vært interessant om han fikk sett den nye tittelen (det kunne nemlig vært en melding med dobbel betydning eller noe annet snedig) Ts Anonymkode: 29cac...d94
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå