Gå til innhold

Penis størelse

Fremhevede innlegg

Gjest Grethepus
Skrevet

Hei..

Er ei jente på 20 år,som er sammen med en gutt på 27. Dette er mitt første forhold ,altså var jomfru før jeg traff han. Har nå vært sammen i 1 år og fire mnd. Det jeg lurer på er.hva er normal str på penis erigert og slapp. Kjæresten min sin er ca 8-10cm i slapp tilstand og stiv er den 16-17,5 cm. er dette en normal penislengde? Har diskutert dette med han og han sier at den er litt over gjennomsnittet. Vi har det godt sammen seksuelt ,men jeg er ganske trang og noen ganger gjør det vondt da han trenger helt inn i meg,

Ønsker tilbakemeldinger fra andre jenter om dette temaet. Klem fra meg. :roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er nok litt over gjennomsnittet, som er på ca 13 cm.

• Liker 1
Gjest Penis Enlagement
Skrevet
Han er nok litt over gjennomsnittet' date=' som er på ca 13 cm.[/quote']

Jævlig rart at dongene er 17 centi da. Det er EU-størrelse. Hvis han er nærmere 16 enn 17,5 så er han faktisk litt under gjennomsnittet.

• Liker 1
Skrevet

Gjennomsnittet for menn i Norge er meg bekjent 13-15. Uansett hva "eu-dongene" måler.

• Liker 1
Gjest Towelie i.i.
Skrevet

"elskeren" eller hva søren han kan kalles har på 18 cm, merkes den er over gjennomsnittet au, men han du har er nok også over gjennomsnittet. En annen jeg var sammen med hadde en på 13. Ganske stort sprang fra 13 til 18!

Gjest Nemooo
Skrevet

Det er tydelig at det er veldig forskjellig hva folk har hørt angående gjennomsnittlig penislengde... 13 cm- det er da vel ikke sant?!?

Jeg har hørt at 15,5 cm er gjennomsnittet blant norske menn. Så 16,5-17 cm er ikke så innmari stort egentlig.

• Liker 1
Gjest Supatrupa
Skrevet

har hørt sånn rundt 15 cm ja... Men du skal hvertfall være glad for at den ikke er for liten hvertfall :wink:

Fins jo glidekrem som funker hvis det blir vondt og sårt...

Gjest Pikkpreik
Skrevet

I praksis så er snittet litt annerledes enn det som alle sexologer og leger prøver å prakke på oss. Har sett undersøkelser der snittet for europeiske menn mellom 20 og 35 er ca 16,5 cm. Tar man med unggutta fra 16 og den eldre garde opp til 70 år synker snittet til 13,5 cm eller noe deromkring, som er det tallet som det alltid referes til for at de med litt mindre utstyr ikke skal få komplekser eller føle seg unormale.

Det er faktisk gjort nøye studier på kondomstørrelser i EU. Og den er på 17 cm. Hvis du har problemer med å få på dongen er du "over normal", sliter du med å få den til å henge er du "under normal" *.

Synes det er rart at ikke flere bruker kondomstørrelse som referanse når de hevder at de har eller har vært bortpå for store/små peniser.

* Normalen er regnet ut fra et 90% intervall med 5% avvik i begge ender.

• Liker 1
Gjest Litenpikk
Skrevet

Er det ingen som har noe statistikk på nettet å vise til? Jeg har selv møtt en kjempeflott mann, som jeg etter hvert oppdaget at hadde en liten penis. :cry: Jeg har selvfølgelig ikke målt, men jeg tror nok ikke den er større enn 10 cm. Også jeg som simpelthen eelsker sex. (Ja jeg vet det ikke er størrelsen det kommer an på, men hvordan man bruker den.) Det var rett og slett et lite skår i gleden

Gjest Forståsegpåer
Skrevet

Det høres ut for meg som om han er noe mindre enn hva som er deilig.

• Liker 1
Gjest Litenpikk
Skrevet

Peniskartet er ubrukelig, det kommer jo an på hvor stor skjerm du sitter på og hvilken oppløsning den kjører.

Å printe ut hjelper heller ikke. Det blir like feil på printeren min.

Skrevet

.. da får du overføre det til "rutepapir" da etter de målene som er oppført.. som det er store avvik på de målene som står oppført - og det du får ut på printeren din.

Gjest Kondomet
Skrevet

Dette med "EU-str" på kondom har ikke nødvendigivs noen spesiell sammenheng med gjennomsnittslengde.

Det går like fint å dra på en 17cm EU-kondom på en 12 cm lang penis som på en 25 cm lang. Den skal likevel bare den delen av penis som skal inn i vagina.

Str-problemet oppstår når penis enten er for tynn eller for tykk.

Skrevet
Dette med "EU-str" på kondom har ikke nødvendigivs noen spesiell sammenheng med gjennomsnittslengde.

Det går like fint å dra på en 17cm EU-kondom på en 12 cm lang penis som på en 25 cm lang. Den skal likevel bare den delen av penis som skal inn i vagina.  

Str-problemet oppstår når penis enten er for tynn eller for tykk.

Tykkelsen henger jo ofte sammen med størrelsen. Kan bare snakke for meg selv, men å få på et kondom (EU eller ikke) i standard-størrelse når man er nærmere 25 enn 12 er IKKE lett!

Gjest kondomet
Skrevet

Tykkelsen henger jo ofte sammen med størrelsen. Kan bare snakke for meg selv, men å få på et kondom (EU eller ikke) i standard-størrelse når man er nærmere 25 enn 12 er IKKE lett!

Tror ikke det nødvendigvis må være så stor sammenheng mellom lengde og tykkelse - det finnes mange korte og tykke, og mange lange og tynne.

Det er uansett tykkelsen som er det vesentlige. I denne debatten snakker man nesten utelukkende om lengde - som egentlig er uvesentlig.

Du kan rulle kondomet på halve lengden av en 25 cm lang penis, og det vil fungere utmerket.

Du kan rulle ut kondomet så det dekker hele lengden av en 12 cm lang penis, og det vil fungere utmerket.

Skrevet

Skal hverken kuppe tråden eller kverulere, men et vanlig kondom på en uvanlig (stor) penis fungerer IKKE utmerket. Tro meg - jeg vet.

• Liker 1
Gjest kondomet
Skrevet
Skal hverken kuppe tråden eller kverulere, men et vanlig kondom på en uvanlig (stor) penis fungerer IKKE utmerket. Tro meg - jeg vet.

Jeg tror vi egentlig er enige. Jeg vet også at et vanlig kondom ikke fungerer på en stor penis, fordi det er for trangt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...