AnonymBruker Skrevet 21. mars 2020 #1 Skrevet 21. mars 2020 Rommkompisen min jobber i en butikk på ett kjøpesenter. Opplyste om at d var mye folk på sentret. Driter folk i alt nå?? Fritt frem ?? Eller fører d til strengere regler fra høyere hold? Anonymkode: 40cb0...2d3
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2020 #2 Skrevet 21. mars 2020 var ute i dag for å dra på matbutikken og kan bekrefte at det var sykt mange folk ute! Angret på at jeg dro for jeg forventet at det skulle være roligere. Anonymkode: dd03e...21c
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2020 #3 Skrevet 21. mars 2020 Folk reiser på hytta, henger på kjøpesenter, fortsetter med fotballtreninger - også hyler de om diktatur når staten må inn og sette begrensninger på dette fordi Ola Dunk er en bortskjemt sofaekspert. Anonymkode: f3d74...57b 16
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2020 #4 Skrevet 21. mars 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Folk reiser på hytta, henger på kjøpesenter, fortsetter med fotballtreninger - også hyler de om diktatur når staten må inn og sette begrensninger på dette fordi Ola Dunk er en bortskjemt sofaekspert. Anonymkode: f3d74...57b Vennligst vis til tall som tilsier at Korona er verre enn vanlig influensa og svineinfluensa. Og hvorfor trengs diktaturmakt for å håndheve de føringene som allerede er lagt? Politiet kan fra før av velge å trå inn. Dere er HJERNEVASKET av frykt og i dag markerer en mørk dag for demokratiet i Norge : https://www.dagbladet.no/kultur/en-kurs-landet-ikke-skal-velge/72276115 Anonymkode: 5bff2...906 3
GrønnNellik68 Skrevet 21. mars 2020 #5 Skrevet 21. mars 2020 Ja d virker som de driter i d når d går noen dager men de om d. 1
GrønnNellik68 Skrevet 21. mars 2020 #6 Skrevet 21. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Vennligst vis til tall som tilsier at Korona er verre enn vanlig influensa og svineinfluensa. Og hvorfor trengs diktaturmakt for å håndheve de føringene som allerede er lagt? Politiet kan fra før av velge å trå inn. Dere er HJERNEVASKET av frykt og i dag markerer en mørk dag for demokratiet i Norge : https://www.dagbladet.no/kultur/en-kurs-landet-ikke-skal-velge/72276115 Anonymkode: 5bff2...906 Hvorfor kommer så mange tiltak hvis det ikke er verre en vanlig influensa? It makes no sense 4
Honey Dew Skrevet 21. mars 2020 #7 Skrevet 21. mars 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vennligst vis til tall som tilsier at Korona er verre enn vanlig influensa og svineinfluensa. Og hvorfor trengs diktaturmakt for å håndheve de føringene som allerede er lagt? Politiet kan fra før av velge å trå inn. Dere er HJERNEVASKET av frykt og i dag markerer en mørk dag for demokratiet i Norge : https://www.dagbladet.no/kultur/en-kurs-landet-ikke-skal-velge/72276115 Anonymkode: 5bff2...906 Fordi vi har vaksine mot svineinfluensa og vanlig influensa. Vi har ikke vaksine mot korona. Er det så vanskelig å forstå? 11
Gjest Familytree Skrevet 21. mars 2020 #8 Skrevet 21. mars 2020 2 minutter siden, Bente1234 skrev: Hvorfor kommer så mange tiltak hvis det ikke er verre en vanlig influensa? It makes no sense Fordi Covid-19 har evnen til å være mye verre. Det er ingen vaksiner, det er ingen medisiner. Vi må stoppe denne oppførselen, Koronavirus kan beseire de beste helsesystemene i verden. Dette er allerede demonstrert.
GrønnNellik68 Skrevet 21. mars 2020 #9 Skrevet 21. mars 2020 Anbefaler å se serien pandemi på Netflix
GrønnNellik68 Skrevet 21. mars 2020 #10 Skrevet 21. mars 2020 1 minutt siden, Familytree skrev: Fordi Covid-19 har evnen til å være mye verre. Det er ingen vaksiner, det er ingen medisiner. Vi må stoppe denne oppførselen, Koronavirus kan beseire de beste helsesystemene i verden. Dette er allerede demonstrert. Jeg leste feil så jeg. Men vanlig influensa er d bare de eldre som vaksinerer seg og helsepersonell kanskje
Silva Pluvialis Skrevet 21. mars 2020 #11 Skrevet 21. mars 2020 Hvem er det som henger på et stort kjøpesenter nå? Ikke greit. 2
GrønnNellik68 Skrevet 21. mars 2020 #12 Skrevet 21. mars 2020 Voksne folk på shopping. Det må da være tryggere i ukedagene når d er ingen der. En på 33 som er korona smittet som de intervjuet i lokal avisa han mente corona var mye verre enn vanlig influensa. Ingen andre sykdommer hadde han da. 3
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2020 #13 Skrevet 21. mars 2020 Ser mange av mine snap-venner samles, også større sammenkomster som bryllup...😰 Det er også andre gang barna mine blir bedt til ei som er i karantene etter utenlandsreise. 😓🙈 Ikke rart dette viruset kommer til å ta tid... Anonymkode: d0dfb...3bf 8
Honey Dew Skrevet 21. mars 2020 #14 Skrevet 21. mars 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ser mange av mine snap-venner samles, også større sammenkomster som bryllup...😰 Det er også andre gang barna mine blir bedt til ei som er i karantene etter utenlandsreise. 😓🙈 Ikke rart dette viruset kommer til å ta tid... Anonymkode: d0dfb...3bf Trist at folk skal være så hjernetomme. 4
Gjest Familytree Skrevet 21. mars 2020 #15 Skrevet 21. mars 2020 10 minutter siden, Bente1234 skrev: Jeg leste feil så jeg. Men vanlig influensa er d bare de eldre som vaksinerer seg og helsepersonell kanskje De eldre er alltid risikogruppen når influensa kommer om vinteren. Dette er en syklisk sykdom, ikke sånt?🤔
Gjest Forumhei Skrevet 21. mars 2020 #16 Skrevet 21. mars 2020 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Rommkompisen min jobber i en butikk på ett kjøpesenter. Opplyste om at d var mye folk på sentret. Driter folk i alt nå?? Fritt frem ?? Eller fører d til strengere regler fra høyere hold? Anonymkode: 40cb0...2d3 Gi f i hva jeg gjør.. hold dere hjemme. Vi må på senter for å kjøpe et par ting😊
Miss-Grey Skrevet 21. mars 2020 #18 Skrevet 21. mars 2020 3 minutter siden, Gorilla skrev: Hvem er det som henger på et stort kjøpesenter nå? Ikke greit. Vel, det er jo ikke gitt at de «henger» da. Det kan være mange gode grunner til at folk må innom kjøpesenteret. Det kan f.eks. være sånne som meg. Var nesten tom for mat i går, har ikke vært på butikken på halvannen uke. Måtte også kjøpe en skiftenøkkel for å fikse en lekk vannkran, og på senteret fikk jeg ordnet begge deler (det var knapt folk der). Det kan også være noen som skulle hente ut medisiner på apoteket, eller kjøpe en ny mobillader for å ha en operativ telefon. Jeg synes at man skal være litt forsiktig med å trekke slutninger om at folk ikke bryr seg bare fordi de har vært innom et kjøpesenter. Det kan være helt plausible grunner til at de er der, annet enn at de «henger» for å slå ihjel tid. 3
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2020 #19 Skrevet 21. mars 2020 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Rommkompisen min jobber i en butikk på ett kjøpesenter. Opplyste om at d var mye folk på sentret. Driter folk i alt nå?? Fritt frem ?? Eller fører d til strengere regler fra høyere hold? Anonymkode: 40cb0...2d3 Her er det nærmest dødt utenom de eldre som samles på kafe for å spise bolle og drikke kaffe. Jeg jobber også på senter. Anonymkode: 68a45...6e3
Honey Dew Skrevet 21. mars 2020 #20 Skrevet 21. mars 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: 6ff9e...335 Nettopp
Anbefalte innlegg