AnonymBruker Skrevet 21. mars 2020 #1 Skrevet 21. mars 2020 Jeg bor alene med et barn tidlig i tenårene, samt 2 hunder. Om jeg skulle bli smittet og få et sykdomsforløp som gjør meg ute av stand til å fungere noe særlig (høy feber, brystsmerter, slapphet, generell dårlig allmenntilstand), hvem hjelper meg da? Barnet må vel også da i isolasjon sammen med meg. Har en kjæreste som har hatt hjemmekontor de siste 2 ukene, og kun treffer meg, og han er ikke redd for smitten.. Hadde det vært "lovlig" om han kom innom med mat, luftet hunder og hjalp meg innimellom evt? Anonymkode: b9c16...1ff
kaleidoskop Skrevet 21. mars 2020 #2 Skrevet 21. mars 2020 Mat kan settes på trappa. Man må ikke inn. Og tenåringen kan fortsatt lufte hunden. Fint om avstand til andre mennesker holdes. 3
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2020 #3 Skrevet 21. mars 2020 Hva ville dere gjort ellers om du hadde influensa? En tenåring kan gjøre det meste, og så kan noen levere mat til dere. Anonymkode: 47171...13d
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2020 #4 Skrevet 21. mars 2020 Du har jo en tenåring, det ser jeg vel mer på som en ressurs . Værre med alenemødre som har svært små barn. Jeg har aleneomsorg for en på 9. T.o.m han vil jo kunne være en ressurs. Anonymkode: dc853...8b4 2
Anbefalte innlegg