Let'sSmokeGirls Skrevet 21. mars 2020 #1 Skrevet 21. mars 2020 Mottok en enkel aromadiffuser igår, men det fulgte ikke med noen bomullspinne. Finnes det noe man kan bruke isteden for en sånn pinne?
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2020 #2 Skrevet 21. mars 2020 I en aromadiffuser drypper du rett og slett bare aromaoljen oppi vannbeholderen. Anonymkode: a53a0...172
Let'sSmokeGirls Skrevet 21. mars 2020 Forfatter #3 Skrevet 21. mars 2020 Har en fra før, og det står også bruksanvisningen. Noen diffusere bruker en bomullspinne. Lurer på om det finnes noe alternativ.
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2020 #4 Skrevet 21. mars 2020 Hva som helst som trekker fukt, men ikke trekker for mye fukt. En pinne fra hagen duger, i desse karantene-tider. Eller en q-tip. Eller et grillspyd av tre. Eller en engangs spisepinne. Eller en engangsgaffel i tre, om du er desperat og bor i bysentrum. Anonymkode: 36536...ef7
Let'sSmokeGirls Skrevet 21. mars 2020 Forfatter #5 Skrevet 21. mars 2020 Tøft! Kreativt svar, akkurat det jeg var ute etter. Har prøvd å Google meg fram til hva som er funksjonen, men finner egentlig ingen forklaring jeg skjønner helt. Vet du hva funksjonen til bomullspinnen er?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå