*Lillian* Skrevet 10. september 2002 #1 Del Skrevet 10. september 2002 Fant igjen en liten notislapp i dag som det var skrevet en oppskrift på... men det står ikke hva det er oppskrift på slags kake... :oops: Noen som kan hjelpe meg, please? (Jeg er et rothue innimellom, må innrømme det...) Dette står på lappen: 2 egg 3 dl hvetemel 2 dl sukker 2 ss kakao 100 gram smeltet smør 1 ss vaniljesukker 1/2 ts bakepulver Rund form midterste rille 20-25 minutter Mer står det ikke... Ser ut som en sjokolade-formkake av noe slag, men jeg er slettes ikke sikker.... Noen som kjenner den igjen? Thanks... =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 11. september 2002 #2 Del Skrevet 11. september 2002 Ja dette må være en sjokoladekake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cobra Skrevet 11. september 2002 #3 Del Skrevet 11. september 2002 Høres ut som sjokoladekake, ja. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. september 2002 #4 Del Skrevet 11. september 2002 Du får prøve å lage det da, så ser du hva det blir til slutt! Spennende.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 11. september 2002 #5 Del Skrevet 11. september 2002 Du får prøve å lage det da' date=' så ser du hva det blir til slutt! Spennende..[/quote'] Synes ikke det var noe spennede oppskrift, bare en tradisjonell sjokoladekakebunn........... :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå