AnonymBruker Skrevet 21. mars 2020 #1 Skrevet 21. mars 2020 Barna griner, eksen kjefter. De vil ikke at jeg skal dra på jobb. Hver gang etter jobben, må vaske og rense, bil,klær,meg selv....1 uke på, så 1 uke av,må være helt alene i min leilighet, kan ikke være med barna mine pga.smitte og deres helse... Har lyst til å bare gi opp..... Anonymkode: c1d76...717
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2020 #2 Skrevet 21. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Barna griner, eksen kjefter. De vil ikke at jeg skal dra på jobb. Hver gang etter jobben, må vaske og rense, bil,klær,meg selv....1 uke på, så 1 uke av,må være helt alene i min leilighet, kan ikke være med barna mine pga.smitte og deres helse... Har lyst til å bare gi opp..... Anonymkode: c1d76...717 Herregud. Get a grip. Anonymkode: 0a1f0...cb3 8
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2020 #3 Skrevet 21. mars 2020 Du er helt i kjelleren etter så kort tid? Anonymkode: dafd3...c62 4
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2020 #4 Skrevet 21. mars 2020 det har gått 1 uke.. Anonymkode: 6d247...828 8
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2020 #5 Skrevet 21. mars 2020 Er er en utsatt gruppe? Generelt er jo ikke dette noe å engste seg for for normalt friske personer som er under 60-70 Anonymkode: cdd7d...cd7
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2020 #6 Skrevet 21. mars 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: det har gått 1 uke.. Anonymkode: 6d247...828 Nei ,før denne uken hadde jeg en lederjobb. Anonymkode: c1d76...717
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2020 #7 Skrevet 21. mars 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Barna griner, eksen kjefter. De vil ikke at jeg skal dra på jobb. Hver gang etter jobben, må vaske og rense, bil,klær,meg selv....1 uke på, så 1 uke av,må være helt alene i min leilighet, kan ikke være med barna mine pga.smitte og deres helse... Har lyst til å bare gi opp..... Anonymkode: c1d76...717 Jeg jobber også på sykehjem men verken vasker eller renser bilen eller klærne, hvorfor skulle jeg det? Anonymkode: d3c46...236 10
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2020 #8 Skrevet 21. mars 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du er helt i kjelleren etter så kort tid? Anonymkode: dafd3...c62 Det sa jeg ikke, men jeg har familien jeg må ta meg av som alle de andre. Anonymkode: c1d76...717
Karamell86 Skrevet 21. mars 2020 #9 Skrevet 21. mars 2020 DERE må ta dere av, det må være hjelp og forståelse fra partner/barnefar i en slik situasjon. Dersom ikke så brenner man av å mister evnen til å stå igjennom. Dette må da også eksen din forstå? Barna er også i en vanskelig situasjon nå da de mangler impulser og stimuli fra daglig lek og interaksjon med andre. Slik jeg ser det, om man ikke klarer situasjonen med å holde barna og jobben sammen, så må man få hjelp. Det er garantert forståelse for den ekstraordinære situasjonen folk står i nå fra offentlig etater. Men aller best hadde det kanskje vært at barnefar tok seg sammen å kanskje la inn noen ekstra tak for å få ting til å fungere, både for hans del, samt da også barna i hovedsak. Stay strong! 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2020 #10 Skrevet 21. mars 2020 57 minutter siden, Karamell86 skrev: DERE må ta dere av, det må være hjelp og forståelse fra partner/barnefar i en slik situasjon. Dersom ikke så brenner man av å mister evnen til å stå igjennom. Dette må da også eksen din forstå? Barna er også i en vanskelig situasjon nå da de mangler impulser og stimuli fra daglig lek og interaksjon med andre. Slik jeg ser det, om man ikke klarer situasjonen med å holde barna og jobben sammen, så må man få hjelp. Det er garantert forståelse for den ekstraordinære situasjonen folk står i nå fra offentlig etater. Men aller best hadde det kanskje vært at barnefar tok seg sammen å kanskje la inn noen ekstra tak for å få ting til å fungere, både for hans del, samt da også barna i hovedsak. Stay strong! Barnefar-eksen jobber som lærer for 15 ungdommer som går på vgs. Når våre barn trenger hjelp til skoleoppgaver, er det ofteste at barnefar må hjelpe hans elver. Nå som jeg har begynt å jobbe i helsevesenet, får jeg ikke til å hjelpe dem heller. Det går jo utover alle... Anonymkode: c1d76...717
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2020 #11 Skrevet 21. mars 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg jobber også på sykehjem men verken vasker eller renser bilen eller klærne, hvorfor skulle jeg det? Anonymkode: d3c46...236 Med tanke på å hindre virus spredningen , spesielt til sykehjem beboere som er eldre og syke, bør du være forsiktig. Mulig at det ikke er så farlig for deg, men for de eldre som er far eller mor til noen andre, bør du ta hensyn og vise solidaritet. Anonymkode: c1d76...717
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2020 #12 Skrevet 21. mars 2020 Jeg syns du møter liten forståelse her ts. Jeg skjønner godt at du er sliten. Å til dere andre, det er ikke bare sykepleierne som har det tøft om dagen. De som jobber på sykehjem og lignende - der helsefagarbeidere og assistenter jobber, har nok et større arbeidspress enn de på sykehus når man ser hvor mange som er smittet på landsbasis, og hvor få av disse som er lagt inn på sykehus. Anonymkode: 8ad90...6c8 6
Nerine_ Skrevet 21. mars 2020 #14 Skrevet 21. mars 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Med tanke på å hindre virus spredningen , spesielt til sykehjem beboere som er eldre og syke, bør du være forsiktig. Mulig at det ikke er så farlig for deg, men for de eldre som er far eller mor til noen andre, bør du ta hensyn og vise solidaritet. Anonymkode: c1d76...717 Men å rense bilen og tøyet....? Du bytter tøy på jobb og vasker hender før pasientkontakt. Du overdriver!
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2020 #15 Skrevet 21. mars 2020 Jeg jobber på sykehus og kommer hjem til tre små barn hver dag. Går rett i dusjen og hiver klær i vaskemaskinen før jeg koser og klemmer på ungene. Hvorfor kan du ikke treffe ungene dine? Anonymkode: c9d0f...bb8 6
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2020 #16 Skrevet 21. mars 2020 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg jobber på sykehus og kommer hjem til tre små barn hver dag. Går rett i dusjen og hiver klær i vaskemaskinen før jeg koser og klemmer på ungene. Hvorfor kan du ikke treffe ungene dine? Anonymkode: c9d0f...bb8 Barnefar er i risikogruppe! Anonymkode: c1d76...717
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2020 #17 Skrevet 21. mars 2020 1 time siden, Nerine_ skrev: Men å rense bilen og tøyet....? Du bytter tøy på jobb og vasker hender før pasientkontakt. Du overdriver! Bedre det enn å smitte til nærmeste. Anonymkode: c1d76...717
Nerine_ Skrevet 21. mars 2020 #18 Skrevet 21. mars 2020 Hvordan tenker du at det skal smitte fra bilen din til pasientene dine?
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2020 #19 Skrevet 21. mars 2020 Ta det med ro. Vi er flere i samme situasjon! Politibetjent her og det er et vanvittig opplegg hver gang vi skal ransake, pågripe folk osv. Klor, antibac og desinfisering etter hvert bidige oppdrag nesten. Og det er ikke alle vi er borti som har et godt forhold til hygiene akkurat.. Anonymkode: cf2d2...58a
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2020 #20 Skrevet 21. mars 2020 Selv om far i huset er i risikogruppe så overdriver du dette voldsomt. Så lenge du bruker uniform på jobb, går i dusjen når du kommer hjem, så er sjansen for smitte minimal. Hvor lenge har du tenkt til å holde på sånn? Anonymkode: cf545...54a
Anbefalte innlegg