Ulrikke Skrevet 21. mars 2020 #1 Del Skrevet 21. mars 2020 Har begynt på Dymista nesespray mot allergi. Den funker bra! Problemet er at hodepine står som "vanlige bivirkninger", dvs hos 1 av 10 eller flere. Og det har jeg fått. Er det noen som vet om dette vil gå over med tiden? Det står det ingenting om, og Google gjorde meg ikke klokere.... Har brukt Nasonex før og ikke fått hodepine, men Dymista virker å fungere bedre... Så d amå man jo nesten bare velge hvilken onde man vil ha om dette ikke er en forbigående bivirkning i oppstarten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2020 #2 Del Skrevet 21. mars 2020 Jeg bruker Dymista og har ikke fått hodepine, men mange bivirkninger går over etter en stund. Derimot så har jeg fått smaksforandringer og det har ikke gitt seg, skikkelig plagsomt. Men, heller det enn kronisk tett og kløende nese. Anonymkode: 6c761...c63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2020 #3 Del Skrevet 21. mars 2020 Har ikke hatt noen særlige bivirkninger av den, som jeg kan huske,,, Har gått på den noen år nå... Anonymkode: cfff6...1fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #4 Del Skrevet 14. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 21.3.2020 den 12.12): Jeg bruker Dymista og har ikke fått hodepine, men mange bivirkninger går over etter en stund. Derimot så har jeg fått smaksforandringer og det har ikke gitt seg, skikkelig plagsomt. Men, heller det enn kronisk tett og kløende nese. Anonymkode: 6c761...c63 Gikk dette over etterhvert? Jeg har også fått det, ville akkurat ha is og den smakte ikke is. Anonymkode: 8a8f5...683 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå