AnonymBruker Skrevet 21. mars 2020 #1 Del Skrevet 21. mars 2020 Har aldri blitt svett av trening. Jeg svetter bare når det er veldig varmt ute med eller uten trening. Er dette genetisk eller er det fordi jeg ikke trener hardt nok. Altså, svetten renner aldri Anonymkode: 29b4c...cef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2020 #2 Del Skrevet 21. mars 2020 Samme her, nie jeg er veldig glad for, dame. Anonymkode: 658ef...6e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2020 #3 Del Skrevet 21. mars 2020 Hvis du svetter når det er varmt, så betyr det jo at du er i stand til å svette. Jeg tenker at du kanskje burde prøve å ta i litt hardere på trening også... Anonymkode: 0fd24...499 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2020 #4 Del Skrevet 21. mars 2020 Ikke jeg heller, blir bare rød.. Anonymkode: 373c2...a1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2020 #5 Del Skrevet 21. mars 2020 Jeg svetter heller ikke før jeg begynte med crossfit. På de treningene svetter jeg helt sjukt mye, men alene på senteret med vekter svetter jeg lite. Anonymkode: 0b3c9...daa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2020 #6 Del Skrevet 22. mars 2020 Svetter aldri jeg heller. Ikke en gang når det er veldig varmt. Anonymkode: b4bab...4d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2020 #7 Del Skrevet 22. mars 2020 Det har ikke nødvendigvis noe å gjøre med hvor hardt man tar i; det betyr egentlig bare at din kropp er "dårligere" på temperaturregulering. Jeg er på samme måte - føler meg overopphetet men kan være så godt som tørr selv om jeg ligger på stranda i 35 grader. Må kjøle meg ned mye oftere enn andre jeg er med, som svetter mer. Samme med trening. Blir varm, ikke svett. (Kroppen kvitter seg med varme gjennom svette og utånding.) Anonymkode: 57f03...9a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå