pia mater Skrevet 10. mai 2020 #81 Del Skrevet 10. mai 2020 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk. Ikke rart ACO tørket ut huden, den er full av såpe! Anonymkode: e6356...7a9 Jepp, men den funker! Fikk mye mindre urenheter med den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #82 Del Skrevet 10. mai 2020 Drikkk vann Anonymkode: 91a81...f53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #83 Del Skrevet 10. mai 2020 4 minutter siden, pia mater skrev: Jepp, men den funker! Fikk mye mindre urenheter med den. Ja, den stripper jo huden for alt som er. Fjerner et problem og skaper nye😉 Anonymkode: e6356...7a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia mater Skrevet 10. mai 2020 #84 Del Skrevet 10. mai 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja, den stripper jo huden for alt som er. Fjerner et problem og skaper nye😉 Anonymkode: e6356...7a9 Hahahha det er sant! Men meg på 14-15 år foretrakk virkelig tørr hud enn mye kviser 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #85 Del Skrevet 10. mai 2020 19 minutter siden, pia mater skrev: Hahahha det er sant! Men meg på 14-15 år foretrakk virkelig tørr hud enn mye kviser 😅 Hehe det kan jeg skjønne😊 Anonymkode: e6356...7a9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 10. mai 2020 #86 Del Skrevet 10. mai 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Handler du fremdeles på Ebay? Hvordan blir prisene nå etter at 350kr-grensen er fjernet? Blir det mye toll og andre avgifter/gebyrer? Jeg elsker koreansk hudpleie men etter at MKM stengte nettbutikken og 350kr-grensa ble fjernet er det liksom ikke så mange muligheter til å handle koreansk hudpleie lenger. Ingen norske nettbutikker fører favorittmerkene mine, og de som selger koreansk hudpleie opererer med noen horrible priser. Anonymkode: c2e04...ef4 Ebay legger på momsen så betaler ikke noe ekstra, men varene er derav litt dyrere. Har ikke kjøpt så mye samtidig uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #87 Del Skrevet 10. mai 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Drikkk vann Anonymkode: 91a81...f53 Dette her er det værste rådet jeg får son sliter med diverse hudproblemer! Ja dey er viktig å drikke vann men det løser ikke hormonell cystisk akne! Anonymkode: d0a65...471 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #88 Del Skrevet 10. mai 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Dette her er det værste rådet jeg får son sliter med diverse hudproblemer! Ja dey er viktig å drikke vann men det løser ikke hormonell cystisk akne! Anonymkode: d0a65...471 Haha ja alle som ikke har hudproblemer tror at vann løser dem alle. Anonymkode: e6356...7a9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blåklokka* Skrevet 11. mai 2020 #89 Del Skrevet 11. mai 2020 Jeg har veldig tørr og flassende hud (utbrudd med seboreisk eksem på vinteren), og dette er min absolutte favorittkrem! Vannbasert og trekker raskt inn, holder godt på fuktigheten. Koreansk merke. Jeg kjøper den på Blush. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2020 #90 Del Skrevet 11. mai 2020 Jeg bruker Canoderm, Spenol..Men så har jeg psoriasis da så min hud er jo full i eksem 24/7 og ekstremt sensistiv og skjør og får sår på hele håndflater og håndrygger og armer og albuer, knær, legger, fotrygger, fotsåler pluss pluss pluss. Men De to kan jeg faktisk bruke og det er MYYYYYE jeg ikke kan bruke. Anonymkode: 5e14d...107 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå