Gå til innhold

De siste dagene blitt oppringt av ulike 908-nummere?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi er to i husstanden her som de siste dagene har blitt oppringt av ulike nummere som begynner på 908. 

Svarer ikke på ukjente nummere, så jeg vet ikke hva det gjaldt. Men da jeg googlet var det navn jeg ikke kjente til rundt om i landet. 

Det var jo litt rart at alle nummerne begynte på 908. Tenker at det er noe svindel, selvom de var registrert på vanlige navn.  Har flere opplevd dette? 

Anonymkode: 03ad3...481

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja! Fra tre forskjellige 908-nummer på to timer. Tenkte kanskje det dreide seg om spoofing. 

Anonymkode: 01fd4...bbc

AnonymBruker
Skrevet

Samme her. Jeg svarte, i tilfelle det skulle være noe ang samboer eller barn. Men neida, bare (navn) fra Windows technical department som ringte angående et problem på dataen min. Den første gangen la jeg bare på, den andre gangen sa jeg at mannen min jobber også i Windows, så han kan helt sikkert fikse det. (Det gjør han selvfølgelig ikke, men det vet neppe de? 🙈) Da ble det stilt. 

Anonymkode: 826c4...fb9

Skrevet

Dette er spoofing! Jeg har et slikt telefonnummer og det har tydeligvis blitt misbrukt slik at jeg har fått telefoner fra flere som tilsynelatende har blitt oppringt fra mitt telefonnummer. Særdeles irriterende! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...