Gå til innhold

Hva gjør dere som er avhengig av filler/botox nå i disse tider

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Produksjon av dette stopper vel opp nå og klinikker som utfører behandlinger er og forblir vel stengt i lange tider fremover. 

Hva tenker dere som jobber med dette? Det er jo levebrødet deres. 

Anonymkode: e26b5...4ce

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker mer på de som er storforbrukere av dette, og hvordan de skal se ut etter ansiktet klapper sammen. 
Og da mener jeg ikke de som tar litt, men myyye- noe må ju skje med ansiktet etter stopp. Når alt i fjeset er strukket ut🥴🥴

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Ha,ha, de som er avhengige må vel eventuelt bare kjempe seg gjennom abstinensene ;) 

Anonymkode: effbd...191

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker akkurat det samme som deg Ts. Jeg har ikke tatt botox i pannen på 4- 5 måneder og og begynner å bli litt skrukkete nå. Skulle akkurat til å bestille meg time forrige uke, da alt ble stengt. Jeg har vel ikke noe annet valg enn å bli skrukkete og vente, men det er ikke noe hyggelig da jeg ser at sinnarynken begynner å komme tilbake igjen. 

Anonymkode: ff8fe...3dc

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er mest redd for å gå konkurs jeg da, så mine ansatte mister jobben. 

Anonymkode: 70f45...f76

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Fint hvis folk kan begynne å se normale ut igjen.

Anonymkode: 340b8...21f

• Liker 20
Skrevet

Jeg tar smertestillende. Bruker botox mot spenningshodepine så det er dumt at jeg ikke får tatt det nå.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Uff stakkars folk som må se normale ut framover!

Anonymkode: 81768...2e5

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, WhiteSwan skrev:

Jeg tar smertestillende. Bruker botox mot spenningshodepine så det er dumt at jeg ikke får tatt det nå.

Aldri brukt, men vurdert pga dette.  Er det noen spesialister for dette?

Anonymkode: bf314...e0f

AnonymBruker
Skrevet

Tok botox rett før krisen 😁👍jippiii. 

Anonymkode: 29ff8...c2c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tok filler rett før alt stengte og skulle tilbake et par uker etter for oppfølging og eventuell korreksjon. Det ble ikke spesielt pent, men får ikke gjort noe med det før de åpner igjen. 

Det var ikke filler i leppene. 

Anonymkode: 03fe2...48f

AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tok botox rett før krisen 😁👍jippiii. 

Anonymkode: 29ff8...c2c

Hvor lenge varer det før man må fylle på?

Og hvor mye koster det?

Anonymkode: 17656...bee

• Liker 1
Skrevet (endret)
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Aldri brukt, men vurdert pga dette.  Er det noen spesialister for dette?

Anonymkode: bf314...e0f

Det hjelper veldig for meg hvertfall, jeg tar det hos en kosmetisk dermatologisk sykepleier 😊 Tror noen nevrologer setter botox mot migrene også.

Endret av WhiteSwan
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har time for påfyll om en måned, håper det er åpent igjen til da. En liten dose Botox i panna, som gjør at den går fra å se ut som en Shar-pei til å bare se ut som fine linjer.

Men er frisøren jeg savner mest, jeg har vært så blakk siden før jul at jeg har utsatt og utsatt, og nå er det så flisete og slitt og ettervekst og utvokst stygg frisyre. Har prøvd meg på å booke en time lørdag til uka siden det i første omgang er stengt til torsdag 26., men jeg tviler veldig sterkt på at det åpner allerede da.

Mine tanker går også til de med vippe-extensions og akrylnegler :icon_lol:

Anonymkode: 396ea...945

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har time for påfyll om en måned, håper det er åpent igjen til da. En liten dose Botox i panna, som gjør at den går fra å se ut som en Shar-pei til å bare se ut som fine linjer.

Men er frisøren jeg savner mest, jeg har vært så blakk siden før jul at jeg har utsatt og utsatt, og nå er det så flisete og slitt og ettervekst og utvokst stygg frisyre. Har prøvd meg på å booke en time lørdag til uka siden det i første omgang er stengt til torsdag 26., men jeg tviler veldig sterkt på at det åpner allerede da.

Mine tanker går også til de med vippe-extensions og akrylnegler :icon_lol:

Så ille er vel ikke pannen din, hvor gammel er du?😊

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så ille er vel ikke pannen din, hvor gammel er du?😊

35 år, og det er egentlig lenge siden jeg fikk det. 

Det er genetisk, ligger i slekta. "Oi, det var mye muskler i panna" sa vel ene pleieren jeg var hos en gang. Jeg kan sikkert folde pannen sånn at jeg kan stappe mynter i sprekkene og holde dem fast der. Har en del mimikk også, kanskje derfor de også blir dypere, jeg hever øyenbryna masse. Og derfor jeg bare har en liten dose botox, sånn trommeskinn-panne hvor man endrer naturlige bevegelser av øyenbryn osv er ikke noe fint. Men utrolig hvor mye en liten dæsj kan gjøre :) Pluss jeg får mindre hodepiner og migrene med det. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er det et reelt utfall at produsentene må permittere ansatte så produksjonen stopper opp, lagrene blir tomme, og behandlere ikke får jobbe så hele bransjen går konkurs? 

Vil det være reelt med et svartebørs marked da eller? 

Etterspørselen vil jo fortsatt være der vil jeg tro. Jeg leter etter tilbud på behandlinger nå og tenkte at salongene måtte sanke inn mye kunder med gode billige tilbud for å komme seg på bena igjen etter dette, men skjønner nå at denne krisen blir mere langvarig enn jeg trodde og at konsekvensen av stenging kanskje blir permanent?! 

Anonymkode: 95b1e...d02

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det et reelt utfall at produsentene må permittere ansatte så produksjonen stopper opp, lagrene blir tomme, og behandlere ikke får jobbe så hele bransjen går konkurs? 

Vil det være reelt med et svartebørs marked da eller? 

Etterspørselen vil jo fortsatt være der vil jeg tro. Jeg leter etter tilbud på behandlinger nå og tenkte at salongene måtte sanke inn mye kunder med gode billige tilbud for å komme seg på bena igjen etter dette, men skjønner nå at denne krisen blir mere langvarig enn jeg trodde og at konsekvensen av stenging kanskje blir permanent?! 

Det er jeg livredd for 

Skrevet

Definitivt et luksusproblem i den store sammenhengen......

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er jeg livredd for 

Jeg er ikke livredd for det, skjer det så skjer det, men lurer jo.. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...