Gjest Violetta Skrevet 15. juni 2005 #1 Skrevet 15. juni 2005 For jeg har fått feriepenger i dag! Tenk om jeg alltid hadde hatt masse penger, da hadde jeg aldri kjent gleden av å få feriepenger! Nå skal jeg på shopping!
Cr@sh Skrevet 15. juni 2005 #2 Skrevet 15. juni 2005 For jeg har fått feriepenger i dag! Tenk om jeg alltid hadde hatt masse penger, da hadde jeg aldri kjent gleden av å få feriepenger! Nå skal jeg på shopping! Digg!
LilleBille Skrevet 15. juni 2005 #3 Skrevet 15. juni 2005 vi tar de gledene vi får .. (har ikke fått mine ennå jeg )
Gjest StoreSky Skrevet 15. juni 2005 #4 Skrevet 15. juni 2005 ÅÅ så heldig du er!! Du får fortelle hva du kjøper deg, så vi andre kan "være med"!!
Gjest Violetta Skrevet 15. juni 2005 #5 Skrevet 15. juni 2005 ÅÅ så heldig du er!! Du får fortelle hva du kjøper deg' date=' så vi andre kan "være med"!![/quote'] Ja det skal jeg gjøre. I dag har jeg vært veldig effektiv på shopping, ble veldig fornøyd. Har kjøpt FEM singleter, Noen vanlige og en litt finere. Har kjøpt en bukse, og et antrekk til datteren min. Og så har jeg kjøpt meg sandaler. Og litt greier på Body Shop.... Det høres veldig mye ut, men jeg har gledet meg så lenge til dette, og det er så lenge siden sist at jeg ikke husker når det var... Og enda har jeg penger igjen... Deilig med salg når feriepengene har kommet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå