Gjest HanneB ikke innlogget Skrevet 15. juni 2005 #1 Skrevet 15. juni 2005 Vi har fått en musikk uro til lillegutt som spiller en sang som jeg husker fra Vi på Saltkråkan Tror det var hun lille Stina som sang den mens hun plukket blomster på en eng Synes å huske at noe av teksten var -"som en blommande eng" osv noen som vet hvem jeg mener? Skulle også ønske meg teksten til So ro lillevenn dagen den er over alle barn i alle land ligger nå og sover
Gjest Violetta Skrevet 15. juni 2005 #2 Skrevet 15. juni 2005 So ro Lillemann, nå er dagen over Alle barn i alle land ligger nå og sover So og ro og tipp på tå Sov min vesle pode Reven sover også nå med halen under hodet Denne sangen hadde jeg på en "skrikedukke", sånn med plate i ryggen som kunne skiftes ut, da jeg var liten. Hører den fremdeles inni hodet med den knirkete, knitrete platen... Er den ikke fra Hakkebakkeskogen, der Lillemann er en av figurene?
Nanella Skrevet 15. juni 2005 #3 Skrevet 15. juni 2005 Jo den er fra hakkebakkeskogen. Tror det er en mus som sitter oppe i et tre og lurer mikkel rev til å sovne for at han skal komme seg unna... Jeg synger denne til velsa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå