Gå til innhold

Gravid butikkmedarbeider

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal på jobb i morgen og kjenner jeg gruer meg skikkelig. Jeg jobber i matbutikk og er gravid. Er det noen gravide her som har fått korona? Føler det er så dårlig med info om dette. Overalt står det bare at gravide ikke regnes som risikogruppe, men de er utsatt for mer alvorlig forløp av virusinfeksjoner.

Har også en liten sønn på 1,5 år og er redd jeg skal bli så syk at jeg ikke klarer å ta vare på han. 

Kjenner jeg er redd og gruer meg skikkelig 😔

Anonymkode: 2121a...7f1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er i samme situasjon selv. Er ikke så gøy å gå på jobb for tiden. Hvor langt er du på vei?

Anonymkode: 5c7f7...401

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er i samme situasjon selv. Er ikke så gøy å gå på jobb for tiden. Hvor langt er du på vei?

Anonymkode: 5c7f7...401

Nei er virkelig ikke det. 10+1, du? ❤️

Anonymkode: 2121a...7f1

AnonymBruker
Skrevet

Husker ikke hvor jeg leste det, men har kommet restriksjoner for gravide i disse tider. Gravide skal ikke utsettes for fare på jobb(dvs korona feks). Så dere har rett på fri! 

Jeg ble testet og fikk neg svar, har kraftig lungebetennelse og vært helt nede, fått beskjed om at det ikke skal ha noe å si på fpsteret og at det vil mest gå utover en selv.

Anonymkode: ff3c4...f3f

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Husker ikke hvor jeg leste det, men har kommet restriksjoner for gravide i disse tider. Gravide skal ikke utsettes for fare på jobb(dvs korona feks). Så dere har rett på fri! 

Jeg ble testet og fikk neg svar, har kraftig lungebetennelse og vært helt nede, fått beskjed om at det ikke skal ha noe å si på fpsteret og at det vil mest gå utover en selv.

https://www.dagensmedisin.no/artikler/2020/03/18/vi-ma-beskytte-de-gravide-fra-koronaviruset/ Vet ikke om jeg får lov til å poste link men.

AnonymBruker
Skrevet

Er redd for min mor på 62 med høyt blodtrykk som jobber i butikk nå. 😭 Synes folk i risikogruppen burde fått fri, eller i det minste kortere/færre arbeidsdager nå. Forstår at du er engstelig nå. Håper det ordner seg!

Anonymkode: 02c92...a1f

• Opprett ny...