Gjest Sliten Skrevet 21. juni 2005 #21 Del Skrevet 21. juni 2005 Vi har funnet ut at lillemann liker best å sove på siden! Vi mater ham og legger ham godt støttet opp på en side og vips så sovner han uten gynging og uten smokk! Han er som sin mor ikke noe glad i å sove på ryggen Nå har jeg også fått ham til å sove på dagen på samme måten. Vet at småbarn skal ligge på ryggen men.......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Letti Skrevet 21. juni 2005 #22 Del Skrevet 21. juni 2005 Vi har funnet ut at lillemann liker best å sove på siden! Vi mater ham og legger ham godt støttet opp på en side og vips så sovner han uten gynging og uten smokk! Han er som sin mor ikke noe glad i å sove på ryggen Nå har jeg også fått ham til å sove på dagen på samme måten. Vet at småbarn skal ligge på ryggen men.......... Hei igjen.... Så flott at det går bra! At mini sover på siden gjør ingenting. Bare pass på at du bytter side. En bekjent av meg la barnet på samme side hele tiden og hun måtte til fysioterapaut. Men når det er sagt så sover lillemann hos oss enten på sin venstre side eller på magen. Så jeg burde vel egentlig vært rapporert til helsesøster.... Men snur vi han, så legger han seg slik han vil igjen....... Alle barn finner sin måte og sitt behov, så slå deg til ro med at så lenge mini er rolig og tilfreds, så har han det bra. Syns du er flink jeg :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå