AnonymBruker Skrevet 20. mars 2020 #1 Skrevet 20. mars 2020 Jeg er virkelig redd. Jeg har hatt sår hals i fem dager nå. Nå er jeg bare tørr i halsen men har mistet stemmen. Jeg har høyt blodtrykk også. Går på medisiner, så det er jo regulert og fint trykk. Jeg prøvde å ringe koronatelefonen men det gikk ikke igjennom. Sendte en mail til kommunen hvor jeg fikk til svar at de skulle kontakte meg, men det har ikke skjedd. Hvordan skal jeg få teste meg? Jeg leser alle de verste historiene i avisene daglig og har jo helt angst! Anonymkode: a2b44...8ad
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2020 #2 Skrevet 20. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg er virkelig redd. Jeg har hatt sår hals i fem dager nå. Nå er jeg bare tørr i halsen men har mistet stemmen. Jeg har høyt blodtrykk også. Går på medisiner, så det er jo regulert og fint trykk. Jeg prøvde å ringe koronatelefonen men det gikk ikke igjennom. Sendte en mail til kommunen hvor jeg fikk til svar at de skulle kontakte meg, men det har ikke skjedd. Hvordan skal jeg få teste meg? Jeg leser alle de verste historiene i avisene daglig og har jo helt angst! Anonymkode: a2b44...8ad Ta kontakt med fastlegen digitalt eller på telefon. Du tilhører risikogruppen og bør vel testes. Anonymkode: 1f8e4...ac4 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2020 #3 Skrevet 20. mars 2020 Nå tester de kun folk med høyt blodtrykk som også er over 65 år. Nye regler fra i dag. Slapp av, forsøkt å puste rolig, fokusér på noe annet og ikke mat angsten. Angst vil i seg selv kunne gi deg pusteproblemer, og det er helt unødvendig nå. Anonymkode: ae677...eb0 1
Anbefalte innlegg