AnonymBruker Skrevet 20. mars 2020 #1 Skrevet 20. mars 2020 Tror jeg kommer til å ha på meg dette neste gang jeg må i butikken. Anonymkode: aaecb...77d
Gjest Ishm Skrevet 20. mars 2020 #4 Skrevet 20. mars 2020 Bruker selv ingenting men er veldig nøye med hygiene og håndvask
Djungelvrål Skrevet 20. mars 2020 #5 Skrevet 20. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Tror jeg kommer til å ha på meg dette neste gang jeg må i butikken. Anonymkode: aaecb...77d Nei, det skal du ikke med mindre hanskene er enkeltinnpakket og du kan 7 trinns prosedyre i korrekt hanskebruk. 1
Djungelvrål Skrevet 20. mars 2020 #6 Skrevet 20. mars 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bruker hansker. Anonymkode: 885d6...caa Slutt med det.
Gjest Pastpresent Skrevet 20. mars 2020 #7 Skrevet 20. mars 2020 Jeg bruker frakk, munnbind, engangshansker og briller - når jeg steller min covid-19 rammede pasient.
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2020 #8 Skrevet 20. mars 2020 Akkurat nå, Apocalypte skrev: Slutt med det. Det fungerer for meg i butikken. Tar de på før jeg går inn og ruller de av etterpå. Må selvfølgelig ikke ta seg til ansiktet og passe på at når man tar de av seg så smittes ikke noe annet. God håndvask når jeg kommer hjem. Anonymkode: aaecb...77d
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2020 #9 Skrevet 20. mars 2020 Briller bruker jeg til vanlig, så naturlig beskyttelse. Bruker ikke hansker eller maske. Tar meg ikke til ansiktet når jeg er i butikken, men med en gang jeg kommer hjem så vasker jeg hender og briller. Hender og øyne er dermed beskyttet. Har tenkt på maske, men det får man ikke tak i uansett. Anonymkode: a0411...4dc
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2020 #10 Skrevet 20. mars 2020 4 minutter siden, Apocalypte skrev: Nei, det skal du ikke med mindre hanskene er enkeltinnpakket og du kan 7 trinns prosedyre i korrekt hanskebruk. Ikke vanskelig å bare rulle de av da uten at det smittes andre steder. Anonymkode: aaecb...77d
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2020 #11 Skrevet 20. mars 2020 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Briller bruker jeg til vanlig, så naturlig beskyttelse. Bruker ikke hansker eller maske. Tar meg ikke til ansiktet når jeg er i butikken, men med en gang jeg kommer hjem så vasker jeg hender og briller. Hender og øyne er dermed beskyttet. Har tenkt på maske, men det får man ikke tak i uansett. Anonymkode: a0411...4dc Ifølge legen Gilbert i Leger uten grenser så kan man lage et selv ut av laken. Må sy på to strikker da. Han mener at man bør bruke munnbind. Det samme mener hun legen i debatten. Anonymkode: aaecb...77d 1
Anbefalte innlegg