AnonymBruker Skrevet 20. mars 2020 #1 Skrevet 20. mars 2020 Hei! Kort historie fortalt. Er forelsket i beste venninnen min. Hun har gitt meg så mange tegn på at hun er og interesert. Hun har mann og barn. Jeg har barn og er separert. I det siste sender hun meg mange komplimenter, kyss emojis, som love you baby og mer. Men noen ganger når jeg skriver så slutter hun plutselig å svare, men svarer på neste dags mld. Så kan vi plutselig snakke om seksuelt i en mld. Om hva vi liker. Også på en måte litt kald igjen. Dette er gjerne når jeg vet mannen hennes er tilstede 😔jeg elsker henne sånn men vil gjerne glemme henne og. Eller følelsene mine. Hvordan kan jeg det? Anonymkode: 53b67...434 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2020 #2 Skrevet 20. mars 2020 Du må kutte kontakten helt. Det er den eneste måten. Anonymkode: e60c5...7b0 5
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2020 #3 Skrevet 21. mars 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Du må kutte kontakten helt. Det er den eneste måten. Anonymkode: e60c5...7b0 Vet. Men hun er bestevenninnen min. Vil ikke kutte henne ut Anonymkode: 53b67...434
Cinnamondiva Skrevet 21. mars 2020 #4 Skrevet 21. mars 2020 Vel, kanskje dere kan snakke med mannen om eventuelt st dere kan ha et lite åpent forhold
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2020 #5 Skrevet 21. mars 2020 Det kan hende hun bare synes det er spennende å holde på sånn uten mannens viten, liker bekreftelsen hun får, men ikke er interessert i noe mer. Har hatt flørtende tone med en kompis selv, og prøvde å holde ham varm ved å gi ham akkurat nok oppmerksomhet, men aldri for mye. Ville aldri ha gjort noe mer med han! Kanskje er det sånn for henne også? Det beste for deg er nok å kutte hele denne flørtinga og prøve å enten bare være venner eller kutte henne helt ut. Anonymkode: dc70b...dff 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2020 #7 Skrevet 21. mars 2020 Har du enda ikke fått ordnet opp i dette ts? Det er jo ikke første tråden. Du må rett og slett bare kutte kontakten med henne. For din egen del. Ellers vil du bare gå rundt med konstant kjærlighetssorg. Anonymkode: 27d27...5c4 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2020 #8 Skrevet 21. mars 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Har du enda ikke fått ordnet opp i dette ts? Det er jo ikke første tråden. Du må rett og slett bare kutte kontakten med henne. For din egen del. Ellers vil du bare gå rundt med konstant kjærlighetssorg. Anonymkode: 27d27...5c4 Sliter veldig med det. Tenker konstant på hun, klarer ikke slutte. Er så forelsket i hun. Alt med hun er nydelig, leser jo mellom linjene når hun skriver så noe er det. Men tør ikke å spørre hun Anonymkode: 53b67...434
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2020 #9 Skrevet 21. mars 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Sliter veldig med det. Tenker konstant på hun, klarer ikke slutte. Er så forelsket i hun. Alt med hun er nydelig, leser jo mellom linjene når hun skriver så noe er det. Men tør ikke å spørre hun Anonymkode: 53b67...434 Skjønner det, men siden hun er gift og ikke vil skille seg så er det ikke så mye å gjøre. Enten må du fortelle henne hva du føler eller så bør du kutte henne ut. Du får jo ikke svar på noe hvis du ikke forteller henne. ☺️ Anonymkode: 27d27...5c4
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2020 #10 Skrevet 21. mars 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Skjønner det, men siden hun er gift og ikke vil skille seg så er det ikke så mye å gjøre. Enten må du fortelle henne hva du føler eller så bør du kutte henne ut. Du får jo ikke svar på noe hvis du ikke forteller henne. ☺️ Anonymkode: 27d27...5c4 Hun har samboer, ikke gift, men ja skal jeg bare si rett ut at jeg er forelsket i henne? Anonymkode: 53b67...434
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2020 #11 Skrevet 21. mars 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Det kan hende hun bare synes det er spennende å holde på sånn uten mannens viten, liker bekreftelsen hun får, men ikke er interessert i noe mer. Har hatt flørtende tone med en kompis selv, og prøvde å holde ham varm ved å gi ham akkurat nok oppmerksomhet, men aldri for mye. Ville aldri ha gjort noe mer med han! Kanskje er det sånn for henne også? Det beste for deg er nok å kutte hele denne flørtinga og prøve å enten bare være venner eller kutte henne helt ut. Anonymkode: dc70b...dff Men hva mener du med nok oppmerksomhet? Hva skriver du? Anonymkode: 53b67...434
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2020 #12 Skrevet 21. mars 2020 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun har samboer, ikke gift, men ja skal jeg bare si rett ut at jeg er forelsket i henne? Anonymkode: 53b67...434 Det er ihvertfall slik du vil få svar på om hun føler det samme eller ikke. Kjærlighetssorg er vondt, det kan godt hende at hun ender med det. Men det går over. Det er værre å gå å holde det hemmelig og ikke kunne snakke med noen om det. Anonymkode: 27d27...5c4
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2020 #13 Skrevet 21. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det er ihvertfall slik du vil få svar på om hun føler det samme eller ikke. Kjærlighetssorg er vondt, det kan godt hende at hun ender med det. Men det går over. Det er værre å gå å holde det hemmelig og ikke kunne snakke med noen om det. Anonymkode: 27d27...5c4 Det kan godt hende at det ender med det* skulle det stå. Anonymkode: 27d27...5c4
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2020 #14 Skrevet 21. mars 2020 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ihvertfall slik du vil få svar på om hun føler det samme eller ikke. Kjærlighetssorg er vondt, det kan godt hende at hun ender med det. Men det går over. Det er værre å gå å holde det hemmelig og ikke kunne snakke med noen om det. Anonymkode: 27d27...5c4 Jeg vet, men jeg snakker med hun om alt, hun er den eneste, derfor er det så vanskelig, at jeg ikke kan si til henne hva jeg føler, at det blir ikke det samme etter det. Er det jeg er redd for å miste hun Anonymkode: 53b67...434
Maleficenta Skrevet 21. mars 2020 #15 Skrevet 21. mars 2020 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! Kort historie fortalt. Er forelsket i beste venninnen min. Hun har gitt meg så mange tegn på at hun er og interesert. Hun har mann og barn. Jeg har barn og er separert. I det siste sender hun meg mange komplimenter, kyss emojis, som love you baby og mer. Men noen ganger når jeg skriver så slutter hun plutselig å svare, men svarer på neste dags mld. Så kan vi plutselig snakke om seksuelt i en mld. Om hva vi liker. Også på en måte litt kald igjen. Dette er gjerne når jeg vet mannen hennes er tilstede 😔jeg elsker henne sånn men vil gjerne glemme henne og. Eller følelsene mine. Hvordan kan jeg det? Anonymkode: 53b67...434 Er ikke vanskelig å kutte kontakten. Dere kan jo ikke møtes og være fysiske uansett i disse tider
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2020 #17 Skrevet 21. mars 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet, men jeg snakker med hun om alt, hun er den eneste, derfor er det så vanskelig, at jeg ikke kan si til henne hva jeg føler, at det blir ikke det samme etter det. Er det jeg er redd for å miste hun Anonymkode: 53b67...434 Da er det kanskje best å prøve å bare gå videre? Jeg tror ihvertfall at jeg ville vært ærlig. Sagt det som det er, og at det derfor er vanskelig å ha kontakt med henne. Anonymkode: 27d27...5c4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå