AnonymBruker Skrevet 20. mars 2020 #1 Skrevet 20. mars 2020 Hei! Kort historie fortalt. Er forelsket i beste venninnen min. Hun har gitt meg så mange tegn på at hun er og interesert. Hun har mann og barn. Jeg har barn og er separert. I det siste sender hun meg mange komplimenter, kyss emojis, som love you baby og mer. Men noen ganger når jeg skriver så slutter hun plutselig å svare, men svarer på neste dags mld. Så kan vi plutselig snakke om seksuelt i en mld. Om hva vi liker. Også på en måte litt kald igjen. Dette er gjerne når jeg vet mannen hennes er tilstede 😔jeg elsker henne sånn men vil gjerne glemme henne og. Eller følelsene mine. Hvordan kan jeg det? Anonymkode: a0531...048
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #2 Skrevet 23. mars 2020 La være å ha kontakt. Da går det over etterhvert. Anonymkode: 0fe4c...77f 3
Gjest Katarina441 Skrevet 23. mars 2020 #3 Skrevet 23. mars 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: La være å ha kontakt. Da går det over etterhvert. Anonymkode: 0fe4c...77f 🤣🤣dette er noe av det rareste jeg har hørt på mange år og jeg har hatt små barn som har sagt mye rart🤣🤣 Tolker innlegget ditt som at du er imot partnere med samme kjønn og DET ÆKKE BRA! Skjerp deg! Tolker jeg det feil så beklager jeg☀️
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #4 Skrevet 23. mars 2020 3 timer siden, Katarina441 skrev: 🤣🤣dette er noe av det rareste jeg har hørt på mange år og jeg har hatt små barn som har sagt mye rart🤣🤣 Tolker innlegget ditt som at du er imot partnere med samme kjønn og DET ÆKKE BRA! Skjerp deg! Tolker jeg det feil så beklager jeg☀️ Venninnen har mann og barn! Ts, ønsker du virkelig å være med på å ødelegge en familie? Oppsøk heller homomiljøet når koronatiden er over. Anonymkode: e8281...bb6 4
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #5 Skrevet 23. mars 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Venninnen har mann og barn! Ts, ønsker du virkelig å være med på å ødelegge en familie? Oppsøk heller homomiljøet når koronatiden er over. Anonymkode: e8281...bb6 Nei ønsker ikke å ødelegge noe. Jeg var og gift og hun flørtet så er jo gjerne hun som kanskje og skal tenke hva hun vil. Anonymkode: a0531...048 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #6 Skrevet 23. mars 2020 På 20.3.2020 den 22.22, AnonymBruker skrev: Hei! Kort historie fortalt. Er forelsket i beste venninnen min. Hun har gitt meg så mange tegn på at hun er og interesert. Hun har mann og barn. Jeg har barn og er separert. I det siste sender hun meg mange komplimenter, kyss emojis, som love you baby og mer. Men noen ganger når jeg skriver så slutter hun plutselig å svare, men svarer på neste dags mld. Så kan vi plutselig snakke om seksuelt i en mld. Om hva vi liker. Også på en måte litt kald igjen. Dette er gjerne når jeg vet mannen hennes er tilstede 😔jeg elsker henne sånn men vil gjerne glemme henne og. Eller følelsene mine. Hvordan kan jeg det? Anonymkode: a0531...048 Dere kan jo ta en liten prat face 2 face? Det hadde vært best om du spør henne om seksualiteten hennes. Å sende hjerter og kalle venninene sine «baby» er som regel noe venner gjør med hverandre.. Anonymkode: 4ec61...ddf 2
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #7 Skrevet 23. mars 2020 Du er forelska i venninnen din nå. Forelskelsen vil gå over på et tidspunkt. Kanskje ha is i magen og ikke gjøre noe? For du risikerer kanskje å ødelegge vennskapet deres hvis du sier at du har følelser? Da blir det kanskje ikke det samme forholdet mellom dere etterpå. Og tenker du at det er verdt vennskapet å si det? Hun er gift også, det bør du også tenke på. Men jeg aner ikke hva som kan være lurest. Men jeg vet av erfaring at forelskelser går over. Haha... Kanskje du bør vente. Vente er alltid lurt. Tenk om hun plutselig en dag sier at hun har følelser. Man vet aldri hva som vil skje. Ta tiden til hjelp. Anonymkode: b0104...c92
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #8 Skrevet 30. mars 2020 Be henne gå til sin mann med det fortere enn svint!! Anonymkode: e1070...1eb
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #9 Skrevet 30. mars 2020 På 23.3.2020 den 11.38, AnonymBruker skrev: Dere kan jo ta en liten prat face 2 face? Det hadde vært best om du spør henne om seksualiteten hennes. Å sende hjerter og kalle venninene sine «baby» er som regel noe venner gjør med hverandre.. Anonymkode: 4ec61...ddf Vi er i 30 årene er baby normalt å si da? Anonymkode: a0531...048
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #10 Skrevet 30. mars 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Be henne gå til sin mann med det fortere enn svint!! Anonymkode: e1070...1eb Men vil ikke det bare ødelegge alt da? Hun har gitt meg så mange tegn på at hun er interesert men siste er jo å spørre henne men er det jeg ikke tør, Anonymkode: a0531...048
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #11 Skrevet 30. mars 2020 Altså.. Jeg skriver ofte "love you babe" med hjerte eller kyss til mine venninner. Vi snakker da også om sexlivet. Men ingen av oss er interessert i de andre av den grunn. Redd du kan risikere vennskapet her ts.. Ut i fra det du skriver- og at du føler at hun blir "kald" hinter jo om at hun føler at du går for langt. Anonymkode: 26988...457 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #12 Skrevet 30. mars 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Altså.. Jeg skriver ofte "love you babe" med hjerte eller kyss til mine venninner. Vi snakker da også om sexlivet. Men ingen av oss er interessert i de andre av den grunn. Redd du kan risikere vennskapet her ts.. Ut i fra det du skriver- og at du føler at hun blir "kald" hinter jo om at hun føler at du går for langt. Anonymkode: 26988...457 Men jeg har ikke gitt noen tegn som hun kan vite at jeg er interesert. Men vet hun er kald når hun er med mannen sin og når jeg vet han ikke er der så flørter hun? Anonymkode: a0531...048
Gjest Lasox Skrevet 30. mars 2020 #13 Skrevet 30. mars 2020 (endret) På 20.3.2020 den 22.22, AnonymBruker skrev: Hei! Kort historie fortalt. Er forelsket i beste venninnen min. Hun har gitt meg så mange tegn på at hun er og interesert. Hun har mann og barn. Jeg har barn og er separert. I det siste sender hun meg mange komplimenter, kyss emojis, som love you baby og mer. Men noen ganger når jeg skriver så slutter hun plutselig å svare, men svarer på neste dags mld. Så kan vi plutselig snakke om seksuelt i en mld. Om hva vi liker. Også på en måte litt kald igjen. Dette er gjerne når jeg vet mannen hennes er tilstede 😔jeg elsker henne sånn men vil gjerne glemme henne og. Eller følelsene mine. Hvordan kan jeg det? Anonymkode: a0531...048 Hun er nok mest sannsynligvis ikke interessert selv om hun prater om sex med deg. Gått på den blemma der selv. Du mistolker mest sannsynligvis tegnene som blir gitt. Er nok mest sannsynligvis bare mest ute etter bekreftelse og oppmerksomhet siden han ikke er like flink til å gi det lengre? Liksom... hvorfor har hun ikke allerede forlat ham for deg om hun virkelig er interessert? Beste er jo om du kutter ut kontakten slik som jeg har gjort stort sett med venninnen som jeg falt for! 😔 For om dere to blir sammen så kan hun jo gjøre det mot deg når dere er i et forhold? Endret 30. mars 2020 av Lasox
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #14 Skrevet 30. mars 2020 16 minutter siden, Lasox skrev: Hun er nok mest sannsynligvis ikke interessert selv om hun prater om sex med deg. Gått på den blemma der selv. Du mistolker mest sannsynligvis tegnene som blir gitt. Er nok mest sannsynligvis bare mest ute etter bekreftelse og oppmerksomhet siden han ikke er like flink til å gi det lengre? Liksom... hvorfor har hun ikke allerede forlat ham for deg om hun virkelig er interessert? Beste er jo om du kutter ut kontakten slik som jeg har gjort stort sett med venninnen som jeg falt for! 😔 For om dere to blir sammen så kan hun jo gjøre det mot deg når dere er i et forhold? Tenkte på det samme, men hvordan kan hun vite med sikkerhet at jeg er interesert for å kunne forlate typen sin, hun er som sagt beste venninnen og sjelevenn, og vi er så like så er ikke så lett å kutte hun ut 😔😕 Anonymkode: a0531...048
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #15 Skrevet 30. mars 2020 19 minutter siden, Lasox skrev: Hun er nok mest sannsynligvis ikke interessert selv om hun prater om sex med deg. Gått på den blemma der selv. Du mistolker mest sannsynligvis tegnene som blir gitt. Er nok mest sannsynligvis bare mest ute etter bekreftelse og oppmerksomhet siden han ikke er like flink til å gi det lengre? Liksom... hvorfor har hun ikke allerede forlat ham for deg om hun virkelig er interessert? Beste er jo om du kutter ut kontakten slik som jeg har gjort stort sett med venninnen som jeg falt for! 😔 For om dere to blir sammen så kan hun jo gjøre det mot deg når dere er i et forhold? Hun har i tillegg tatt meg på rumpen og holdt klemmene lange samt intense blikk og samt alltid holder seg tett inntil meg. Må jo være noe der,, Anonymkode: a0531...048
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #16 Skrevet 30. mars 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun har i tillegg tatt meg på rumpen og holdt klemmene lange samt intense blikk og samt alltid holder seg tett inntil meg. Må jo være noe der,, Anonymkode: a0531...048 Hvorfor vil du være med noen som går bak ryggen til mannen sin på denne måten da? Anonymkode: f70e8...352
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #17 Skrevet 30. mars 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor vil du være med noen som går bak ryggen til mannen sin på denne måten da? Anonymkode: f70e8...352 Fordi jeg elsker hun så vanvittig mye og hun har fortalt meg at samboeren hennes ikke er helt der... Anonymkode: a0531...048
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå