Gå til innhold

Noen i norge som er blitt frisk av corona?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, har noen fått viruset som har blitt friske og kan fortsette sitt normale liv? Har hørt mye om hvem som dør og hvor mange som er smittet og hvor mange er innlagt..i om noen som helst som er blitt frisk, er ikke det rart??

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er en del så vidt jeg har hørt. Men det skrives ikke om det i avisa, for da blir ikke folk redde. 

Anonymkode: 53255...87f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er overhode ikke rart. Hvorfor skulle det være rart? 

Anonymkode: c7df4...455

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

I en lokalavis på vestlandet står det at to stk er friskmeldt :)

Anonymkode: 2a904...640

AnonymBruker
Skrevet

Flere som har blitt friske. 1 utskrevet sist jeg sjekket. Men ikke så rart du ikke har hørt noe,mange  er jo litt syk lenge etter en forskjølelse, andre har jo bare hatt så vidt med symptomer og da lite å melde 

Anonymkode: cbebb...88b

Skrevet (endret)

Det er 1742 bekreftet smittede i Norge, og 7 har dødd. De 6 første døde hadde en gjennomsnittsalder på 89 år, altså høyere enn forventet levealder i Norge. 

Selvsagt kommer ikke alle smittede til å dø. De fleste blir helt friske. Hvis du googler korona friskmeldt får du flere treff, men de lager ikke de store overskriftene hos VG og Dagbladet. 

Endret av Ullvott
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

De kontakter nok ikke legen eller media for å informere om at de har blitt friske. Og media skriver veldig lite om de friskmeldte, antagelig fordi det selger mindre. De satser på lesernes panikk. 

Anonymkode: 7c275...776

AnonymBruker
Skrevet

Legen min er friskmeldt. Og han nærmer seg pensjonsalder. :)

Anonymkode: c20b3...237

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg pleier å drikke corona når jeg er syk. Hjelper ikke så mye synes jeg.

Anonymkode: 29539...f23

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Ullvott skrev:

Det er 1742 bekreftet smittede i Norge, og 7 har dødd. De 6 første døde hadde en gjennomsnittsalder på 89 år, altså høyere enn forventet levealder i Norge. 

Selvsagt kommer ikke alle til å dø. Hvis du googler korona friskmeldt får du flere treff, men de lager ikke de store overskriftene hos VG og Dagbladet. 

Og dette gjør meg utrolig trist. Det er ikke disse 80-åringene som har vært ute og kost seg på afterski i Østerike. Her har smitten blitt bragt inn i eldrehjem av andre.

Alle kjører denne statistikken over hvem som har dødd av viruset som en betryggelse om at ungdommen er safe. Men et liv er et liv, og det er trist at bestefaren måtte gå på denne måten.

Anonymkode: eeaeb...832

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

De fleste som har det blir jo ikke testet engang.

Anonymkode: 81db5...0b6

• Liker 2
Skrevet

Håper de kommer til å oppdatere de friskmeldte også.

AnonymBruker
Skrevet

Anonymkode: 29539...f23

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor står der bare en friskmeldt på den ofesielle lista? 

Anonymkode: 1a11a...83f

AnonymBruker
Skrevet

Offisielle*

Anonymkode: 1a11a...83f

AnonymBruker
Skrevet
9 hours ago, JDT said:

Ja, har noen fått viruset som har blitt friske og kan fortsette sitt normale liv? Har hørt mye om hvem som dør og hvor mange som er smittet og hvor mange er innlagt..i om noen som helst som er blitt frisk, er ikke det rart??

Man blir ikke friskmeldt dersom man ikke har vært lagt inn. Men man kan fortsatt ha blitt frisk.

Anonymkode: 93659...119

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet av en person. Svake symptomer, og frisk igjen nå. Tipper det er mange slike tilfeller, de havner bare ikke i statistikken. 

Anonymkode: b4b02...f97

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

På VG står det en person er frisk. 

Anonymkode: a9ce2...74c

AnonymBruker
Skrevet

Her lokalt er flere friskmeldte av legen sin etter så og så mange dager etter siste symptom.

Anonymkode: e6d7e...039

AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og dette gjør meg utrolig trist. Det er ikke disse 80-åringene som har vært ute og kost seg på afterski i Østerike. Her har smitten blitt bragt inn i eldrehjem av andre.

Alle kjører denne statistikken over hvem som har dødd av viruset som en betryggelse om at ungdommen er safe. Men et liv er et liv, og det er trist at bestefaren måtte gå på denne måten.

Anonymkode: eeaeb...832

Nå må folk gi seg med de på afterski i Østerike, de ante jo ikke det de heller. De er like uskyldige som andre, men det blir malt et bilde av dem som forferdelige mennesker med lav moral. DE ANTE IKKE AT DE BLE SMITTET, slutt å skyld på de. 

Anonymkode: f58bc...76b

• Liker 3
  • Opprett ny...