AnonymBruker Skrevet 20. mars 2020 #1 Skrevet 20. mars 2020 Jeg har symptomer som er lik med Korona og har fått beskjed om å holde meg hjemme til en dag etter jeg er symptomfri. Spørsmålet mitt er hva jeg har lov til å gjøre? Siden jeg ikke har påvist Korona virus kan jeg da gjøre det samme som de som er i karantene? Gå meg en tur hvis jeg holder avstand til andre osv, eller må jeg være i boligen og ikke gå ut? https://www.fhi.no/nettpub/coronavirus/rad-til-personer-som-er-smittet-eller-har-vart-utsatt-for-smitte/rad-til-deg-som-har-symptomer-pa-akutt-luftveisinfeksjon/ Anonymkode: a73dd...39e
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2020 #2 Skrevet 20. mars 2020 Jeg har hatt kontakt med tre instanser (fastlege, legevakt og koronatelefonen). Jeg har milde symptomer og tror ikke jeg er smittet, fikk beskjed av arbeidsgiver om å kontakte fastlege som sendte meg videre i telefonen. Beskjeden er at jeg sitter i full isolasjon frem til en dag etter at jeg er frisk. Isolasjon altså, ikke karantene. Kan ikke gå utenfor husdøra.. Anonymkode: 09354...f5d
Anbefalte innlegg