Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er du kul nå?

Anonymkode: 0159f...d2e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva vil du definere en person som er kul?🤔 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, LillefrøkenOslo skrev:

Hva vil du definere en person som er kul?🤔 

Opp til deg

AnonymBruker
Skrevet

Ja og ja ☺️

Anonymkode: 2da1c...9bf

AnonymBruker
Skrevet

Var rimelig høyt oppe på vgs ja. Nå består livet av småbarn, jobb og hus. Men er godt likt på jobb og en av de som folk gjerne vil snakke med. Men hvordan definere "kul" på de over 30? 😉

Anonymkode: 4606a...4e7

AnonymBruker
Skrevet

Ikke populær, men kul vil jeg påstå at jeg var, og er. Forskjellen er at jeg ikke bryr meg om å være populær eller ha populære venner. Jeg er den jeg er, har gode venner som jeg godtar for den DE er og vice versa. Det gir meg trygghet og tro på egen verdi. Kult nok for meg.

En bekjent er fryktelig opptatt av hva andre mener og tenker om henne, og legger vekt på å vise hvor vellykket hun er i dag til tross for at hun ikke var populær på ungdomsskolen og videregående. Det ekstreme jaget etter anerkjennelse og beundring, virker litt slitsomt. Vedkommende er IKKE kul. 

Anonymkode: 99cc4...4a7

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Nei og nei. Men hadde det helt fint på videregående og har senere og hatt det helt fint. Gjør fortsatt det jeg vil og lever livet som jeg vil, bryr meg ikke så mye om hva andre mener og holder meg til grunnleggende kardemommelover. Tjener de pengene jeg trenger, gjør en bra jobb og har et liv jeg trives i.

Anonymkode: 5abfc...b52

AnonymBruker
Skrevet

Nei, hverken kul eller populær. Men jeg hadde og har veldig mange venner. Vi var og er en stor vennegjeng, faktisk den største russegruppa som var i kullet vårt også, selv om ikke alle valgte å være russ. Så jeg har ikke lidd noen nød over at jeg ikke er kul eller populær :) 

Anonymkode: 791ad...314

AnonymBruker
Skrevet

Ikke direkte, men jeg var pen og fikk oppmerksomhet uten å skjønne det selv.  Tok noen år å skjønne at jeg ikke var stygg. 

Anonymkode: d9de5...a9c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei, men jeg tror de fleste likte meg. Dessverre ble jeg veldig psykisk syk det siste året mitt og var dermed mye borte fra skolen. Da ble det mye baksnakking osv om at jeg var lat, folk ville plutselig ikke snakke med meg lenger. Jeg var ikke åpen om sykdommen min så de trodde jo sitt og jeg lot de tro hva de ville... Er lite kul i dag, fortsatt syk og uten venner men jeg har det fint ellers. :) 

Anonymkode: 04b44...3c9

Skrevet

Absolutt ikke. 

AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg var ikke kul. Men vi var en stor gjeng som ikke var det😆 større enn de kule... 

Er vel ikke så kul nå heller kanskje, men har aldri prøvd å være det heller. I voksen alder har jeg både hatt venner nok, og vært populær hos det motsatte kjønn. Tok meg 29 år å skjønne at jeg faktisk var både pen og verd å bli kjent med. 

Anonymkode: 4164d...8db

AnonymBruker
Skrevet

Nei ikke spesielt, veldig sjenert. Nå er jeg for gammel til å dele folk inn i kule og ukule.

Anonymkode: af06d...217

Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker said:

Er du kul nå?

Bodde i et gult hus, er ikke jeg da kul automatisk ? Gult er kult?

Skrevet

Absolutt ikke. Er noe kulere nå, men fortsatt egentlig ganske teit.

AnonymBruker
Skrevet

Ja jeg var det. 
Jeg søkte det aldri men det bare ble slik.
Var heldig med utseendet fra naturens side.

Nå, jeg trives best med få gode venner. Jeg har mange bekjente og kunne nok vært populær enda om jeg hadde giddet å være noe særlig sosial. De fleste liker meg og jeg kommer overens med de fleste. Menn forsøker å sjekke meg opp ukentlig enda og jeg er over 40.
Jeg bryr meg svært lite om popularitet og aner ikke hvor mine venner var på den skalaen. Vet en av de ble mobbet pga hudfarge, men hun er en av de vakreste jenter jeg vet om.

Jeg er mer opptatt av å ha mennesker og ting rundt meg som gir meg noe, som gjør meg lykkelig, enn å tenke status. 
Jeg føler meg heldig som er så avslappet til status som jeg er.

Anonymkode: 71e8e...7bb

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja jeg var det. 
Jeg søkte det aldri men det bare ble slik.
Var heldig med utseendet fra naturens side.

Nå, jeg trives best med få gode venner. Jeg har mange bekjente og kunne nok vært populær enda om jeg hadde giddet å være noe særlig sosial. De fleste liker meg og jeg kommer overens med de fleste. Menn forsøker å sjekke meg opp ukentlig enda og jeg er over 40.
Jeg bryr meg svært lite om popularitet og aner ikke hvor mine venner var på den skalaen. Vet en av de ble mobbet pga hudfarge, men hun er en av de vakreste jenter jeg vet om.

Jeg er mer opptatt av å ha mennesker og ting rundt meg som gir meg noe, som gjør meg lykkelig, enn å tenke status. 
Jeg føler meg heldig som er så avslappet til status som jeg er.

Anonymkode: 71e8e...7bb

Det er jo kanskje bare fordi du ikke har trengt å strebe etter status da?😉.

de fleste som er pene eller rike sier det samme: «penger , status og utseende betyr iiingenting for meg aldså...»

ta bort penger, status og/eller utseende, og situasjonen blir veeeldig annerledes. Det kan mange skrive under på.

Anonymkode: 34592...92c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Var kul, syns jeg. Ikke så mange som var enig. Ca ingen. Men så gikk jeg ikke på videregående heller.

passe kul nå og mange fans 😀

For ett teit spørsmål..

Anonymkode: aa353...eda

AnonymBruker
Skrevet

Helt midt på treet, har aldri hatt intensjoner om å være kul heller. Var snill, grei, omgjengelig og blid kom langt med det også -hadde venner og alltid «innafor» hos de fleste. Samme i voksen alder. 

Anonymkode: 0d7da...503

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...