Gå til innhold

Skal du dekke med papirduk?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Soon Mrs S
I så fall hvilken type?

Har ikke begynt å orientere meg ennå, men tenker å ta en tur til Binders e.l. for å se hva de har på rull.

Tror jeg har bestemt meg for engangsduker nå...

Vil gjerne ha tips fra noen som allerede har orientert seg, eller har erfaring med dette :)

Hei du.. :-)

Skal dekke med papir duker som er på rull og kjøpt hos Bimders. Men kjøpte to ulike farger, den ene er Dunisilk 1,20*25 m og er i hvit og den andre er

Dunicel 1,25*10 m som er i elfenben farge. De er gangske myk og skal være lette å legge på bord. Skal kutte de opp på forhånd etter bordstr. Og skal bruke den elfenbenfarget til en slags "løper" midt på bordet igjen da.... litt tullat forklart.

Har bare god erfaring med papirduker, lette å gjøremed, kaste etter bruk.

Takk for tipsene!

Må innrømme at jeg er litt spent på å se, fordi de eneste papirdukene jeg vært borti er sånne som ryker for et godt ord...

Deilig å høre at det er flere som går for den varianten da! Spesielt for oss som skal gifte oss langt unna allfarvei...

Annonse

Duni - samme selskap som har Dunilin (fake lin) servietter, fører forskjellige typer papirduker.

De har damask, som er strukturert papir, og Dunicel, som er 'liksom-stoff' - det er tykkere og føles nesten ut som stoff.

Damasken er glattere, og er mer motstandsdyktig mot søl, tror jeg, mens Dunicel (i mine øyne) gir et litt mer eksklusivt preg.

Dunicel er ikke så veldig billig, du må ut med noen hundrelapper for en 10-meters rull, og nærmere 500 for 25 meter - tror jeg. Men dette er fremdeles helt greie priser litt avhengig av hvor mange meter du skal ha.

Sjekk nettsidene til Binders!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...