Gå til innhold

Har du kjøpt moteriktige eller kule klær nylig? Jeg har kjøpt en kul snekkerbukse.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags mote eller kule klær liker dere?😊. Liker dere å safe med å kjøpe tradisjonelle klær eller noe ikke alle har?. Casual eller mer stil?. Legg gjerne ut bilde av noe som du synes er fint.😊

Mitt siste innkjøp er fra Zalando en råkul vintage Levis snekkerbukse. Elsker den, så behagelig å gå med, til å med fått fine tilbakemeldinger på den. Jeg har ikke hatt snekkerbukse før, men er glad jeg kjøpte. Se bilde under kul outfit😉

6FB2E0C8-EC2C-466C-8D4D-12207FF84BC0.jpeg

D33F3A34-40AD-460A-BB77-6A6C7BBF475C.jpeg

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har kjøpt en kul skinny jeans med hull på knærna. Har i det siste kjøpt noen vide jeans så nå ble det nok skinny. 
Det ble også innkjøp av den ny bikerjakke😍

3F3CFB40-DD92-43FA-BAAD-6E5EFF71FBCE.png

4B922D8A-7AA4-4797-A20D-112FF62032E1.jpeg

Anonymkode: 4e7e5...af6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Snekkerbukse har aldri og vil aldri være kult.

Jævlig stygt ja, men aldri kult.

Anonymkode: eba51...ce6

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Det finnes alt en slik tråd

Anonymkode: 3fca1...aaa

• Liker 3
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Snekkerbukse har aldri og vil aldri være kult.

Jævlig stygt ja, men aldri kult.

Anonymkode: eba51...ce6

Folk enten elsker eller hater snekkerbukse. Jeg elsker dem, de er kule og super deilig å gå med😘, prøv selv😉

Snekkerbukse gir en casual look, men må styles riktig da kan de stilige  

• Liker 4
Skrevet (endret)

Kjedsomhet er ikke bra for lommeboka.... Kjøpte noe for våren, men hvem vet når man får lov til å gå ut igjen...

Artboard_Copy_4.png

Endret av Mich
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, Mich skrev:

Kjedsomhet er ikke bra for lommeboka.... Kjøpte noe for våren, men hvem vet når man får lov til å gå ut igjen...

Artboard_Copy_4.png

Oi det var mye, du er kanskje ikke bekymret for økonomien fremover..?

Anonymkode: 70ca8...171

AnonymBruker
Skrevet

Jeg pleier å ha på capsen bak/fram 😬neida

Anonymkode: 375a7...39a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Gul t-skjorte

Anonymkode: d3101...81a

Skrevet
19 timer siden, Mich skrev:

Artboard_Copy_4.png

Fine klær du har gjort storinnkjøp av likte det rutete skjørtet, hvor har du kjøpt den. 
Skal bestille skjørt, er litt usikker på om det blir skinnskjørtet eller rutete. Ruter og skinn er på mote. Ja ja kan hende det blir begge deler😍Synes disser er fine:

E0EB93D4-3757-417B-B306-E04A118882FB.jpeg

CE513F31-3633-44FF-B02C-EEF0BC5505F8.jpeg

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Snekkerbukse er for små barn og gravide. 

Anonymkode: 0a2b9...da9

• Liker 6
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Snekkerbukse er for små barn og gravide. 

Anonymkode: 0a2b9...da9

😂He he Det er en del ikke gravide og de som ikke kan bli gravid som bruker snekkerbukse da. De som bruker det blir kanskje assosiert med det siden noen gravide går meddet. 😊. Bare en går med det en selv liker tenker jeg er en bra ting😉

Skrevet

Dette er vel det kuleste nå?

1AAFB2BE-AB74-4D74-8A34-10660C5C3231.jpeg

• Liker 3
Skrevet
56 minutter siden, Kågebruker skrev:

Kanskje det lureste kjøpet hvis det er Coronafilter på dem😂

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Lureste er vel å  bestille å støtte opp på norske butikker😃 Så er det toll og moms nå på alt fra utlandet fra kr 1

Anonymkode: d3101...81a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, Kågebruker skrev:

Den i midten var kulest.

Anonymkode: 447db...b77

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 21.3.2020 den 23.51, Mich skrev:

Artboard_Copy_4.png

Hvor er den øverste første kjolen fra?😊

Anonymkode: 68fa3...d83

Skrevet
15 hours ago, trudle said:

Fine klær du har gjort storinnkjøp av likte det rutete skjørtet, hvor har du kjøpt den. 
Skal bestille skjørt, er litt usikker på om det blir skinnskjørtet eller rutete. Ruter og skinn er på mote. Ja ja kan hende det blir begge deler😍Synes disser er fine:

Skjørtet er fra H&M. Syntes det rutete skjørtet var finest!

31 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvor er den øverste første kjolen fra?😊

Anonymkode: 68fa3...d83

Den er fra Zara :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Snekkerbukser er ikke kult, med mindre du er snekker.

Jeg har også helt sluttet med blå jeans, da de er kanskje den største miljøverstingen i motebransjen. Finnes ikke etisk forsvarlig.

Anonymkode: d68e4...375

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Snekkerbukser er ikke kult, med mindre du er snekker.

Jeg har også helt sluttet med blå jeans, da de er kanskje den største miljøverstingen i motebransjen. Finnes ikke etisk forsvarlig.

Anonymkode: d68e4...375

Det er heldigvis mye som er på mote, skinn, rutete klær, blått av farge mm, mye å velge i, men den nye snekkerbuksa mi får litt oppmerksomhet merker jeg. Jeg ser at snekkerbukse er i motebilde også. Når jeg kjøpte  min så var det mange varianter som nesten var solgt ut så en del må da like snekkerbukser. ASOS, Junkyard, Zalando mm selger mange varianter til både menn og kvinner. 
Snekkerbukse er egentlig et klesplagg for menn, men ser flest kvinner som bruker det til daglig. Mange må da allikevel synes snekkerbukse er stilig, på slutten av 90 tallet og litt senere synes jeg nesten annenhver kvinne gikk med snekkerbukse, poenget mitt er at mange synes det er stilig. For at snekkerbukse skal være stilig må man style den riktig f.eks en topp under er fint se bilde. ☺️
Personlig synes jeg snekkerbukse passer fint fra våren og ut over sommeren. Buksen er løs og ledig og superdeilig å ha på. 
liker ikke Snekkershorts like godt som bukse. Hva mener dere om det da, bukse mer fint enn shorts?😊

28207639-C992-4177-B660-83C249670DFA.jpeg

CC43D3D7-257E-42C3-80F6-0B4E819100E0.jpeg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...