Gå til innhold

Vondt i halsen noen dager. Kan min mann dra på butikken?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt vondt i halsen noen dager nå, og har holdt meg hjemme sammen med resten av familien 24/7. Kan min mann dra en tur på dagligvarebutikken likevel? 

Anonymkode: 9a697...db1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja om han er symptomfri. 

Anonymkode: 8585b...e02

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo egentlig litt rart. Hvis jeg har korona, er det jo idioti at han skal vase rundt i butikker. 

Ts 

AnonymBruker
Skrevet

Han har lov, men det er ikke nødvendigvis lurt. Hvordan er smaks- og luktesansen din? Det er ganske vanlig at man mister den hvis det er corona.

Anonymkode: 61d7a...01f

AnonymBruker
Skrevet

Finnes det hjemmelevering der dere er? Eventuelt få en bekjent til å handle for dere? Greit å være føre var.

Anonymkode: 6af41...5aa

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Han har lov, men det er ikke nødvendigvis lurt. Hvordan er smaks- og luktesansen din? Det er ganske vanlig at man mister den hvis det er corona.

Anonymkode: 61d7a...01f

Foreløpig har det bare vært hals. Det har ulmet i flere dager, men blir liksom ikke noe mer. 

Ts 

AnonymBruker
Skrevet
57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Finnes det hjemmelevering der dere er? Eventuelt få en bekjent til å handle for dere? Greit å være føre var.

Anonymkode: 6af41...5aa

Det gjør det, men jeg er ikke så interessert i å få smitte hjem på handleposene o.l. Min mann er flinkere enn folk flest til å passe på hvordan han handler slik at det ikke blir like risikabelt som når fremmede gjør det. Man vet aldri med folk. 

Ts 

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har hatt vondt i halsen noen dager nå, og har holdt meg hjemme sammen med resten av familien 24/7. Kan min mann dra en tur på dagligvarebutikken likevel? 

Ja, men han må ikke overnatte.

Anonymkode: 84b78...ac0

• Opprett ny...