AnonymBruker Skrevet 20. mars 2020 #1 Skrevet 20. mars 2020 Jeg har den siste tiden blitt veldig sensitiv ift sterke lyskastere og blinkende lys på musikkscener, og syns alt dette lyset ødelegger så mye av musikkopplevelsen. Jeg har vært plaget av dette både ute på konserter, og også konserter som sendes på TV. Kom på det nå igjen, nå som jeg sitter og ser på Idol. Masse blinking! Jeg har hørt mange snakke om dette, det er tydelig at det er et problem for flere. Årsaken til at jeg føler mye på dette ubehaget, er helt sikkert at jeg har mye migrene med aura, og er veldig sensitiv på lys generelt. Men det er jo mange der ute som har migrene, som ikke burde se på blinkende og skarpe lys? Disse lysene kan trigge migreneanfall. Og de som har epilepsi kan få anfall om de ser på disse lysene. Hvorfor må de på død og liv bruke disse lyseffektene så mye, når så mange der ute syns det er plagsomt og ubehagelig? Anonymkode: 60815...cbf 2
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2020 #2 Skrevet 20. mars 2020 Det er mye i verden som kan trigge både det ene og det andre, man kan faktisk ikke ta hensyn til alle som kan bli trigget av noe. Anonymkode: 076dc...761
Kågebruker Skrevet 20. mars 2020 #3 Skrevet 20. mars 2020 Enig. Har også opplevd ubehag. Men det skjer ikke så ofte. Skjønner egentlig ikke vitsen med alt lyset.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå