Gjest Glut Skrevet 20. mars 2020 #1 Skrevet 20. mars 2020 (endret) Jeg må bare innrømme at jeg koser meg enormt i disse tider. Folk har panikk, økonomien går til helvete, folk mister jobbene sine og masse mennesker kommer til å dø. Jeg sitter her og nyter en kald øl mens jeg ser på nyhetene og jeg håper virkelig at verden går til helvete. Vi mennesker har ikke livets rett på denne planeten, vi er en mislykket rase som ikke fortjener å overleve. De neste månedene vil være menneskehetens siste "hurra!" og sammen vandrer vi inn i en siste solnedgang. Moder jord! til deg vil jeg si: "takk for oss!" Vi gjorde vårt beste, desverre var det ikke bra nok. Go natt alle sammen, og takk for meg!. P.S. For alle dere som er redde for å dø: "There is no pain in non-existence" Endret 20. mars 2020 av Glut
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2020 #2 Skrevet 20. mars 2020 Ja...tror du blir skuffet gitt, når vi er tilbake til normalen om en stund. Men du skal ha for forsøket! Anonymkode: 8188a...e09 34
WhiteSwan Skrevet 20. mars 2020 #3 Skrevet 20. mars 2020 Snakk for deg selv, jeg er et godt menneske så jeg fortjener å leve 14
Gjest Glut Skrevet 20. mars 2020 #4 Skrevet 20. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Ja...tror du blir skuffet gitt, når vi er tilbake til normalen om en stund. Men du skal ha for forsøket! Anonymkode: 8188a...e09 Hvis samfunnet går tilbake slik det var før så blir jeg veldig skuffet ja. Håper virkelig ikke det skjer. Ihvertfall ikke før det er masse lidelse og elendighet først.
LillefrøkenOslo Skrevet 20. mars 2020 #5 Skrevet 20. mars 2020 Herregud, tror ikke du har det bra med deg selv gitt😳 27
Gjest Glut Skrevet 20. mars 2020 #6 Skrevet 20. mars 2020 1 minutt siden, WhiteSwan said: Snakk for deg selv, jeg er et godt menneske så jeg fortjener å leve Det er bare en løgn du sier til deg selv fordi du er redd for å dø. illusjonen om at "livet er verdt å leve" er en løgn.
WhiteSwan Skrevet 20. mars 2020 #7 Skrevet 20. mars 2020 Akkurat nå, Glut skrev: Det er bare en løgn du sier til deg selv fordi du er redd for å dø. illusjonen om at "livet er verdt å leve" er en løgn. Nei😊 1
Gjest Glut Skrevet 20. mars 2020 #8 Skrevet 20. mars 2020 Just now, LillefrøkenOslo said: Herregud, tror ikke du har det bra med deg selv gitt😳 Jeg har det bra, men det finnes en tilstand som er ennå bedre og det er "ikke-eksistens" Den som ikke eksisterer kan heller ikke lide vondt!
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2020 #9 Skrevet 20. mars 2020 Koser meg ikke over dette, men at moder jord kanskje prøver å formidle en beskjed til menneskeheten er ikke så fjern. Anonymkode: f7e87...387 5
Gjest Glut Skrevet 20. mars 2020 #10 Skrevet 20. mars 2020 1 minutt siden, WhiteSwan said: Nei😊 Selvfølgelig. Evolusjonen har gitt oss et iboende overlevelse instinkt som gjør at vi hver dag lyver til oss selv og kjemper for å overleve mens sannheten er den at det beste som kan skje oss alle er døden. Å bli født her på jorden er en forbannelse og ikke en gave. Det beste vi kan gjøre er å slutte å reprodusere oss slik at vi dør ut. Det å føde barn inn i denne verden er moralsk forkastelig, og det påfører lidelse til mennesker. Dem som ikke er født kan heller ikke lide vondt.
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2020 #11 Skrevet 20. mars 2020 Jeg koser meg I denne settingen, men vil ikke at verden skal gå til helvette for alltid, men jeg har det veldig bra sånn som ting er nå og nyter det så lenge det varer. Hilsen hun som skrev tråden om at jeg føler en ro invendig plutselig etter at korona kom. Anonymkode: ce7bf...60e
Gjest Glut Skrevet 20. mars 2020 #14 Skrevet 20. mars 2020 1 minutt siden, Kaptein Klein said: Og ellers har du det bra? Ja.jeg har det bra. Hvis man tenker og reflekterer over disse tema lenge nok så får man en indre ro og tilfredshet.
Blondine Skrevet 20. mars 2020 #15 Skrevet 20. mars 2020 Koser du deg! Hvorfor blir jeg ikke overrasket.
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2020 #16 Skrevet 20. mars 2020 Mangel på empati heter det du føler. Jeg synes verden er uperfekt på de aller fleste måter, og synes de fleste av oss har godt av en kald dusj, som denne pandemien er. Jeg føler allikevel med alle de som mister jobbene sine, eller som har noen nær seg som er veldig syk, eller død av denne sykdommen (eller andre sykdommer). Det du kunne trengt (utenom å godte deg over andre menneskers elendighet) er mange timer med psykolog. Anonymkode: edd83...8bc 2
Gjest Villfisker Skrevet 20. mars 2020 #17 Skrevet 20. mars 2020 (endret) Du er rar du Ts. Høres ut som en av dem som sitter og mediterer store deler av dagen, røyker masse rart, og hallusinerer, mens du klør deg i brokkoli - sveisen. Virkeligheten er nok litt annerledes enn din lille boble. Heldigvis. Endret 20. mars 2020 av Villfisker
Gjest Glut Skrevet 20. mars 2020 #18 Skrevet 20. mars 2020 1 minutt siden, Villfisker said: Du er rar du Ts. Høres ut som en av dem som sitter og mediterer store deler av dagen, røyker masse rart, og hallusinerer, men du klør deg i brokkoli - sveisen. Virkeligheten er nok litt annerledes enn din lille boble. Heldigvis. Jeg sikkert rar, og det er jeg meget glad for. Saueflokken vi kaller "menneskehet" er stor nok. Folk strømmer til butikken og hamstrer toalettpapir mens dem ber til høyere makter om at "Gud" skal spare dem. Det gjør meg kvalm. Vi tror alle vi er spesielle, at vi alle er "noen" , men sannheten er at vi er ikke noe annet en egoistisk apekatt som ikke har livets rett!. Dem beste vi kan gjøre for å stoppe denne evige dansen av fødsel og død er at vi slutter å få barn og sammen vandrer inn i en siste natt sammen.
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2020 #19 Skrevet 20. mars 2020 Så tøff du er. Woow liksom asså.. Anonymkode: 20c6f...b00 7
Gjest Glut Skrevet 20. mars 2020 #20 Skrevet 20. mars 2020 7 minutter siden, AnonymBruker said: Mangel på empati heter det du føler. Jeg synes verden er uperfekt på de aller fleste måter, og synes de fleste av oss har godt av en kald dusj, som denne pandemien er. Jeg føler allikevel med alle de som mister jobbene sine, eller som har noen nær seg som er veldig syk, eller død av denne sykdommen (eller andre sykdommer). Det du kunne trengt (utenom å godte deg over andre menneskers elendighet) er mange timer med psykolog. Anonymkode: edd83...8bc Jeg har ingen behov for psykolog. Jeg plager ingen andre, jeg føler meg ikke syk, så psykologen overlater jeg til dem som har lyst å gå dit. Jeg velger isteden å lese en bok.
Anbefalte innlegg