AnonymBruker Skrevet 20. mars 2020 #1 Skrevet 20. mars 2020 Hvordan trekker jeg søknaden etter å ha fått tildelt betinget plass og takka ja? Er ulike grunner til at jeg må gjøre det. Anonymkode: a1313...c22
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2020 #2 Skrevet 20. mars 2020 I verste fall, sende en epost? Anonymkode: cf3d8...18b
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2020 #3 Skrevet 20. mars 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan trekker jeg søknaden etter å ha fått tildelt betinget plass og takka ja? Er ulike grunner til at jeg må gjøre det. Anonymkode: a1313...c22 Hvis det er UCAS, så ringer du og oppgir ditt ID-nummer på søknaden, så får du også bekreftelse på mail at du har trukket deg. Jeg gjorde det slik selv i den tunge perioden rett etter Brexit avstemningen. Nå er situasjonen enda verre. Nå kommer effekten av Brexit på slutten av dette året i tillegg til ekstremt sterkt Pund, så det har gått helt utfor bakken nå. Tror at antallet norske studenter i UK vil fortsette å falle kraftig, selv uten coronavirus inne i bildet, så er det en del nå som vil avslutte studiene i UK eller trekke søknadene. Er det mastergrad du har søkt på, så ringer du bare universitetet direkte og trekker søknaden. Anonymkode: e89ca...0d2 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå