AnonymBruker Skrevet 20. mars 2020 #1 Del Skrevet 20. mars 2020 Tidligere narkomane som selger blader, merker at de ikke selger like mange blader i disse coronatider, så da sier de at de kan finne på å rane bilen din på natta eller rane moren din på gaten. Jeg satt ut av hvor ufine mange av de er. Anonymkode: 1068c...b38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2020 #2 Del Skrevet 20. mars 2020 Da kan de heller tigge og spørre om hjelp i stedet for å robbe andre. Det er ingen som har det så bra i Norge nå, det siste de trenger er å bli ranet. Anonymkode: 1068c...b38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotemor Skrevet 20. mars 2020 #3 Del Skrevet 20. mars 2020 Det der er selvsagt ufint. Men det er en stor gruppe mennesker som nå ikke får noe hjelp og dermed blir desperate. Jeg forsvarer det ikke, jeg kun påpeker at det er eksempel på en «glemt» gruppe som får det veldig vanskelig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg