Gå til innhold

Badekar -unngå å skli nedi

Anbefalte innlegg

Gjest Nimbi
Skrevet

Hei!

Kjøpt meg badekar men har et luksusproblem med at jeg sklir nedi og finner ikke behagelig hvilestilling. Havner under vann hvis jeg ikke anstrenger meg. Når ikke i enden av badekaret med beina og samtidig ha hodet over vann.

Er det best med en nakkestøtte eller kanskje ei matte i bunn? Ser kanskje ikke så pent ut men vil kanskje unngå å skli ned da, eller?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Begge deler vil funke. Det samme vil å sette seg, ikke legge seg, i karet, eller å bare lene knærne til kanten på karet, eventuelt å brette en helt normal håndduk/klut under nakken. 

Anonymkode: 3fe6d...f11

Skrevet

Er masse fine sånne nakkeputer til badekar der ute. Vi har en i hjerteform jeg kjøpte på Enklere Liv.

AnonymBruker
Skrevet

Kjøp badematte og ha i bunn av karet vel. Du får det flere plasser, da sklir du jo ikke

Anonymkode: e15d9...4e0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Derfor det er mer behagelig å ikke ha så langt badekar, men litt sent nå..

Anonymkode: ad13c...04f

AnonymBruker
Skrevet

Badematte med sugekopper fungerer utmerket. Stort badekar er selvfølgelig mye bedre enn å sitte å spenne mot andre enden, og da kan vi også være to oppi :) Og man strekke helt ut. 

Jeg skyller matten, henger over kanten, henger en pen badematte (stoff) over, så synes den ikke. 

Anonymkode: 4007f...496

AnonymBruker
Skrevet

20200322_045621.png

Anonymkode: f1cfe...d9b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...