Gjest Nimbi Skrevet 20. mars 2020 #1 Skrevet 20. mars 2020 Hei! Kjøpt meg badekar men har et luksusproblem med at jeg sklir nedi og finner ikke behagelig hvilestilling. Havner under vann hvis jeg ikke anstrenger meg. Når ikke i enden av badekaret med beina og samtidig ha hodet over vann. Er det best med en nakkestøtte eller kanskje ei matte i bunn? Ser kanskje ikke så pent ut men vil kanskje unngå å skli ned da, eller?
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2020 #2 Skrevet 20. mars 2020 Begge deler vil funke. Det samme vil å sette seg, ikke legge seg, i karet, eller å bare lene knærne til kanten på karet, eventuelt å brette en helt normal håndduk/klut under nakken. Anonymkode: 3fe6d...f11
Minya Skrevet 20. mars 2020 #3 Skrevet 20. mars 2020 Er masse fine sånne nakkeputer til badekar der ute. Vi har en i hjerteform jeg kjøpte på Enklere Liv.
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2020 #4 Skrevet 20. mars 2020 Kjøp badematte og ha i bunn av karet vel. Du får det flere plasser, da sklir du jo ikke Anonymkode: e15d9...4e0 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2020 #5 Skrevet 21. mars 2020 Derfor det er mer behagelig å ikke ha så langt badekar, men litt sent nå.. Anonymkode: ad13c...04f
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2020 #6 Skrevet 21. mars 2020 Badematte med sugekopper fungerer utmerket. Stort badekar er selvfølgelig mye bedre enn å sitte å spenne mot andre enden, og da kan vi også være to oppi Og man strekke helt ut. Jeg skyller matten, henger over kanten, henger en pen badematte (stoff) over, så synes den ikke. Anonymkode: 4007f...496
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå