AnonymBruker Skrevet 20. mars 2020 #1 Skrevet 20. mars 2020 Jeg skal endelig kjøpe meg ny sofa 😍 Liker designet på denne, Nordic Hugo, men den er utgått hos Bohus. Noen som har noe tilsvarende, eller vil legge ved bilde for inspirasjon? Anonymkode: 9d098...457
Zienna Skrevet 20. mars 2020 #2 Skrevet 20. mars 2020 Jeg synes designet er bra. Men tenk deg om før du kjøper vinkelsofa. Vinkeldelen blir sjelden brukt - ingen setter seg der. Ergo har du sitteplass for 4. Kjøper du i stedet to 3-setere så har du 6 sitteplasser
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2020 #3 Skrevet 21. mars 2020 Vinkelen vår er i bruk hele tiden. Ungdommen bor i det hjørnet. Når vi har "formelle selskap" sitter ingen klemt oppi hjørnet. Men forresten... Det har vi aldri 🙉 Har en formfin vinkelsofa. Tenk praktisk når du velger farge.. vår er for lys. Anonymkode: f35e6...1ce 4
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2020 #4 Skrevet 21. mars 2020 Vinkelen blir brukt hele tiden her også, jeg er singel og det er go`kroken når jeg skal se på netflix etc Jeg har Scandinavia fra Bolia Anonymkode: 020c9...42a 2
ToveCathrine Skrevet 27. mars 2020 #5 Skrevet 27. mars 2020 Har du sjekket ut Stella hos Bohus? Ganske lik Hugo👍
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå