Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde en diskusjon med noen i går hvor det var noen som aldri kunne tenke seg å gi eller få oralsex. Ble litt overrasket for jeg digger det😋

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, Bente6 skrev:

Hadde en diskusjon med noen i går hvor det var noen som aldri kunne tenke seg å gi eller få oralsex. Ble litt overrasket for jeg digger det😋

Det er ikke mye her i verden som er en dealbreaker hos en partner. Hun kan ha barn eller ikke, tatoveringer eller ikke, en psykisk diagnose eller ikke, rund, tynn, lys, mørk. Det meste er innafor så lenge dama er bra. Men om jeg visste at jeg potensielt måtte leve et helt liv uten å få slikke henne eller få en blowjob om jeg gikk inn i et forhold...jeg vet sannelig ikke. Der hadde jeg slitt😅

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Kona er en sånn, men etter over 10 år har jeg henne på glid. Men om det er for å være grei fordi hun vet hvor mye det betyr for meg, eller fordi hun faktisk liker det og har problem med å slippe hemningene vet jeg ikke. Hun liker ikke å få eller gi. Jeg elsker å gi. Hun synes det er godt når jeg tar på henne, men tunge synes hun er rart eller ekkelt. Jeg skjønner det ikke, berøring er vel berøring samme hva en bruker?

Anonymkode: 16517...36c

AnonymBruker
Skrevet

Nei det er ikke det samme hva man bruker. Jeg HATER det. Jeg kvier meg for å gi for det lukter og smaker ekkelt. Jeg brekker meg lett av både lukter og ting i munnen. Jeg tvinger meg til det et par ganger i året når partner spør men føles aldri greit. Jeg har aldri blitt utsatt for overgrep eller noe slikt. Det er bare min preferanse. Av samme grunn ønsker jeg ikke å ha andre sin munn der nede. Slik har jeg hatt det uansett partner i 15 år som seksuell aktiv. Er ellers åpen for det meste og glad i å eksperimentere i senga så hvorfor skal det være så viktig?? 

Anonymkode: e2517...33a

Gjest Ufordragelig
Skrevet

For meg er det dealbreaker å ikke ville det. Var sammen med en i 6 år som hadde problemer med å "avslutte jobben", ikke at jeg ikke ga tilbake. Så nei, kommer det frem at det er off limits blir det ingenting. Som den mannsgrisen jeg er har jeg tilogmed takket nei til sex når jeg fikk vite det ikke var aktuelt med oralt.

Skrevet
8 timer siden, Påkrevd skrev:

Det er ikke mye her i verden som er en dealbreaker hos en partner. Hun kan ha barn eller ikke, tatoveringer eller ikke, en psykisk diagnose eller ikke, rund, tynn, lys, mørk. Det meste er innafor så lenge dama er bra. Men om jeg visste at jeg potensielt måtte leve et helt liv uten å få slikke henne eller få en blowjob om jeg gikk inn i et forhold...jeg vet sannelig ikke. Der hadde jeg slitt😅

Hadde slitt jeg og. Og ikke bare litt heller... 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...