AnonymBruker Skrevet 20. mars 2020 #1 Skrevet 20. mars 2020 Er det noen som vet om noen nettsider hvor man kan spille spill med irl-venner? Altså, ikke random folk på nett, men at vi kan samle en gruppe og være "sosiale" i karantene? Jeg tenker enten brettspill, kortspill, eller lignende Anonymkode: f89a9...024 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2020 #2 Skrevet 20. mars 2020 Bruk discord til å snalke, og spill hva pokker dere vil😋 Anonymkode: 1e70c...640
Okapi Skrevet 20. mars 2020 #3 Skrevet 20. mars 2020 Finnes masse sånne plattformer, men det spørs jo litt hvor alvorlig du tar det. Vet at mange jeg kjenner bruker Tabletop Simulator, men har ikke satt meg inn i det selv. Mange brettspill har jo etterhvert også fått digitale versjoner. Vet at Scythe, Terra Mystica, Talisman, Carcassonne, Catan, Evolution og mange flere er på Steam.
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2020 #4 Skrevet 20. mars 2020 Tenkte mer på spill man ikke trenger å laste ned. Skal ha jentekveld på skype, så da hadde det vært kjekt å finne på noe også, men vi er ikke så teknisk anlagt før hadde vi jo jippii.no og omgpop som man bare kunne sende en link og invitere venner med på spill. Finner ikke noe lignende nå 🤔 Anonymkode: f89a9...024
Grønn Frosk Skrevet 21. mars 2020 #5 Skrevet 21. mars 2020 Vi skal bruke MS teams i kveld for å ha Dnd-session. Det kan helt fint brukes til alle former for spill tror jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå