Gå til innhold

Jeg er så drittlei av at det er kvinner som styrer sex-markedet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er det slik at kvinner kan velge og vrake mens vi gutta må kravle og krype for å få oss noe? Hvorfor er det sånn?

Jeg skulle ønske jeg hadde en skokk med kvinnelige beilere som var ute etter kuken min. Jeg skulle ønske jeg aldri måtte investere så mye i å sjekke opp damer for å få meg noe.

Anonymkode: eed50...ca7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tror du kvinner bare kan velge og vrake så har du et ganske snevert syn på verden. Eller kanskje du kun sikter mot de pene damene du ikke kan få selv? 

Anonymkode: 06821...3e3

• Liker 41
Skrevet

Det er jo ikke noe enklere for de kvinnene som kun vil inn i forhold og ikke er interessert i pulevenner eller tilfeldig sex.

• Liker 32
AnonymBruker
Skrevet

Sex med menn er det et ekstremt høy tilbud av, sex med kvinner er det en ekstremt høy etterspørsel etter. For å bruke økonomi.

Det fører naturligvis til at en kvinne kan ligge med nesten hvem som helst, mens kun de attraktive mennene har tilgang til sex utenfor seriøse forhold. Og selv de må gjerne "ta til takke", det er en temmelig liten andel av mennene som ligger rundt med de pene damene. 

Anonymkode: 5f8d9...7de

• Liker 6
Skrevet

Mennesket er ikke så ulike andre skapninger. På en tiurleik kappes alle tiurene om damenes gunst, og han som står igjen til slutt, feier over titalls røyer. Mens alle de andre tusler slukøret og mørbanket vekk. Hjort og reinsbukker slåss under brunsten noen ganger på liv og død. 

Naturen har vel rett og slett spilt alle hanndyr, inkludert oss menn, et ufint puss. Vi har samlet sett mye sterkere kjønnsdrift/sexbehov enn det hunnene/kvinnene ønsker å tilby, til sammen. Og på toppen av det hele, er damene egentlig bare interessert i de "beste" eksemplarene. 

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Fordi kvinner fortsatt blir sett på som løse om de har sex utenfor forhold, og derfor er det flere menn som vil ha sex utenfor forhold enn kvinner, fordi menn ikke blir like fort stemplet

Anonymkode: 2e568...3c1

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

I tillegg deler damer i langt større grad på de attraktive mennene, så sett bort fra disse mennene er det nedslående statistikk. Kvinner er FF til menn som har et helt harem, er elskerinner til menn i forhold, de bytter på å være sammen med en av mennene som har draget. Det er enten eller for menn.

Anonymkode: 5f8d9...7de

• Liker 3
Skrevet
4 minutter siden, Sphere said:

Det er jo ikke noe enklere for de kvinnene som kun vil inn i forhold og ikke er interessert i pulevenner eller tilfeldig sex.

Ikke glem at en god del av de damene "som kun vil inn i forhold", egentlig ikke er særlig interessert i sex. Men innser at det må til for å oppfylle drømmen om villa, kjernefamilie og søte barn. Når alt det er på plass, er sex uinteressant, annet enn å holde på tøffelhelten 

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Med feminismen så har jo kvinner blitt mer selvstendige. De tar ikke lenger til takke med hva som helst. De stiller krav. Det er bra. Dessverre kan det føre til at en del menn faller utenfor, f.eks. hvis de er lave, spinkle, skallede, osv.. Det kan dessverre føre til kvinnehat utvikler seg blant en del av disse mennene, noe som er veldig uheldig. Det finnes ingen enkel løsning på dette. Men det er viktig å ikke gi etter for hatet hvis man er en av disse mennene, det fører uansett ikke til noe godt. Datingmarkedet, særlig nettdating, er kynisk som faen. Man bruker 2 sek på å avgjøre om noen er interessante eller ikke, basert på bilde og fysisk karakteristika. Det gjelder nok for både menn og kvinner. Personlig er jeg en av de mennene som har sittet og sendt 100 meldinger og kanskje fått ett eller to svar. Men jeg har vel egentlig gitt opp nettdating, og heller tenkt at jeg kan ha det bra alene, evt. at jeg må satse på å treffe noen i det virkelig liv og ikke på nett. 

Anonymkode: 6126c...e03

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er nok heller ikke alle kvinner som kan vrake og velge. Problemet blant en del av mennene som utvikler kvinnehat er at de har også for høye krav til fysiske karakteristika blant de kvinnene de vil ha. Slik er verden. En mann som utseendemessig tilsvarer en 5'er vil svært sjelden få en kvinne som tilsvarer en 8'er eller 9'er. Men en kvinne som er 3'er vil nok heller ikke få en mann som er 7'er eller 8'er. Men sjansen er større i det virkelige liv, for det kan være attraktive attributter ved en person man ikke får med seg på en datingprofil, som er lettere å se i det virkelige liv. F.eks. det å omgås og bli kjent med noen øker sjansen for at det skal utvikle seg følelser over tid.

Anonymkode: 6126c...e03

• Liker 5
Skrevet

Stram deg opp, gutt! Sånne holdninger lurer utenpå, og gjør deg minimalt attraktiv hos damene. 

Slutt å oppføre seg som et offer. Begynn heller å se om du finner en kvinne som du har kjemi med. Så legger du ned innsatsen der, og får kanskje belønning for strevet.

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er det slik at kvinner kan velge og vrake mens vi gutta må kravle og krype for å få oss noe? Hvorfor er det sånn?

Jeg skulle ønske jeg hadde en skokk med kvinnelige beilere som var ute etter kuken min. Jeg skulle ønske jeg aldri måtte investere så mye i å sjekke opp damer for å få meg noe.

Biologisk sett er det en større risiko for kvinner å pule rundt enn for menn. Kvinner kan bli gravide, ikke menn. Derfor er kvinner mer tilbakeholden til å pule rundt.

Og nei, kvinner kan, og vil ikke, velge og vrake i sexpartnere.

Du kan dra til eskortene, der står de i kø for å ha deg som kunde. Du trenger kun å betale med penger.

Anonymkode: 39cce...430

• Liker 9
Skrevet (endret)
23 minutter siden, AnonymBruker said:

Du kan dra til eskortene, der står de i kø for å ha deg som kunde. Du trenger kun å betale med penger.

Anonymkode: 39cce...430

Om man setter seg ned og regner på hva et ekteskap eller annet fast forhold faktisk koster per år, og deler summen på antall ganger man har hatt sex, så ser man fort at den sexen heller ikke er gratis. Jeg har alltid tjent 2 til 3 ganger mer enn ALLE damer jeg har hatt sex med, og i dermed dekket de fleste utgiftene i mine forhold. Bilutgifter, ferieturer, restaurantbesøk, og så videre. Så å være kåt og spandabel er en kostbar vane. Handler nok om millionbeløp for min del, bare i forbruk....

Endret av Resignert
  • Liker 3
Skrevet (endret)
4 minutter siden, Resignert said:

Endret av Resignert
Dobbeltpost
AnonymBruker
Skrevet

- fordi en kvinne kan bli gravid av sex og ende opp som aleneforsørger dersom mannen stikker.

- fordi en kvinne risikerer å bli voldtatt eller mishandlet dersom hun involverer seg med feil mann.

- fordi kvinner er redde for menn. Og det har de grunn til. Menn er fysisk overlegne, har høyere sexdrift og er mye mer aggressive enn kvinner. På gruppenivå, selvsagt.

«Men are afraid that women will laugh at them. Women are afraid that men will kill them.»

Anonymkode: a1530...171

• Liker 23
AnonymBruker
Skrevet

Er så enig med deg TS! Så helt sinnsykt enig. Da jeg i min ungdom forstod at det er slik verden og forholdet mellom kjønnene henger sammen, ble jeg mildt sagt knust. 

Aaah, husker tilbake til ungdomskolen. Var forelsket i alle jentene, og alle jentene var jo forelsket hele tiden, kunne man lese når man smugkikket i et "Julia"- eller "Topp"-magasin. Det var bare et spørsmål om tid før den unge kjærligheten overmannet beskjedenheten og jeg også fikk meg kjæreste. 

Og tid, det tok det. Tid og tid og tid. Jenter skrev navn på lapper med hjerter rundt, skrev side opp og side ned i dagbøkene sine om ham, hvisket og tisket. Hele tiden var spenningen til å ta og føle på 

Men det ble liksom aldri min tur. Alle jentene i klassen skrev hjerter rundt guttenavn, men ingen av de navnene tilhørte meg. 

Det var først senere jeg innså at det var de tre-fire samme guttenavnene som gikk igjen i alle dagbøkene. Det store flertallet av guttene hadde det altså på samme måte. Når så mange gutter føler seg forfordelt på den måten, er det kanskje ikke så rart at noen av dem blir såkalte "incels". 

Det verste er dog at dette ikke snakkes om. Blant oss voksne later vi som om det er likhet mellom kjønnene. Menn og kvinner har like mye lyst på sex, alle er like, alle har samme mulighet. Yeah right.

Og til den oppvoksne generasjonen gutter sier vi ingenting, selvsagt. De skal også lære denne leksjonen på den harde måten, som jeg og så mange med meg. Ja, med mindre de tilhører topp 20% kjekkeste da. Da er det en helt annen leksjon de skal lære. 

Og i likestillingskampen får vi høre at det er oss menn som er overpriviligerte. Likestilling er bra, ingen tvil om det. Men alle likestillingstiltak de siste tiårene har bare forverret den effekten jeg snakker om her, og det er det ingen som gjør noe med. Det er ingen i det offentlige ordskiftet som engang anerkjenner at problemstillingen eksisterer! 

Og så lures det på hvorfor noen veldig få blir med i incel-beveglser osv... 

Ja, selvfølgelig blir noen av oss bitre. 

Anonymkode: 2d0bb...6e5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Er så enig med deg TS! Så helt sinnsykt enig. Da jeg i min ungdom forstod at det er slik verden og forholdet mellom kjønnene henger sammen, ble jeg mildt sagt knust. 

Aaah, husker tilbake til ungdomskolen. Var forelsket i alle jentene, og alle jentene var jo forelsket hele tiden, kunne man lese når man smugkikket i et "Julia"- eller "Topp"-magasin. Det var bare et spørsmål om tid før den unge kjærligheten overmannet beskjedenheten og jeg også fikk meg kjæreste. 

Og tid, det tok det. Tid og tid og tid. Jenter skrev navn på lapper med hjerter rundt, skrev side opp og side ned i dagbøkene sine om ham, hvisket og tisket. Hele tiden var spenningen til å ta og føle på 

Men det ble liksom aldri min tur. Alle jentene i klassen skrev hjerter rundt guttenavn, men ingen av de navnene tilhørte meg. 

Velkommen til virkeligheten. Slik er det for de fleste unge gutter. 

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Det var først senere jeg innså at det var de tre-fire samme guttenavnene som gikk igjen i alle dagbøkene. Det store flertallet av guttene hadde det altså på samme måte. Når så mange gutter føler seg forfordelt på den måten, er det kanskje ikke så rart at noen av dem blir såkalte "incels". 

Det verste er dog at dette ikke snakkes om. Blant oss voksne later vi som om det er likhet mellom kjønnene. Menn og kvinner har like mye lyst på sex, alle er like, alle har samme mulighet. Yeah right.

Og til den oppvoksne generasjonen gutter sier vi ingenting, selvsagt. De skal også lære denne leksjonen på den harde måten, som jeg og så mange med meg. Ja, med mindre de tilhører topp 20% kjekkeste da. Da er det en helt annen leksjon de skal lære. 

Og i likestillingskampen får vi høre at det er oss menn som er overpriviligerte. Likestilling er bra, ingen tvil om det. Men alle likestillingstiltak de siste tiårene har bare forverret den effekten jeg snakker om her, og det er det ingen som gjør noe med. Det er ingen i det offentlige ordskiftet som engang anerkjenner at problemstillingen eksisterer! 

Og så lures det på hvorfor noen veldig få blir med i incel-beveglser osv... 

Ja, selvfølgelig blir noen av oss bitre. 

Du baserer deg på erfaringer fra ungdomsskolen, en tid hvor folk brukte skoledagbøker???? Er det rart du ikke får deg dame? 

Anonymkode: 80f52...277

• Liker 12
Gjest Ufordragelig
Skrevet

jo mindre attraktiv du er jo mer må du krype.

Duh.

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Velkommen til virkeligheten. Slik er det for de fleste unge gutter. 

Du baserer deg på erfaringer fra ungdomsskolen, en tid hvor folk brukte skoledagbøker???? Er det rart du ikke får deg dame? 

Anonymkode: 80f52...277

Poenget:    ------------->

Hodet ditt:    \O/

For å basere meg litt mer på nyere "forskning" da: hadde ikke dame i går heller. 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

:klo: 
det er da du, Ts, som eier din seksualitet. Er du møkk lei kvinner? Ok. Må være lov det.

Ha sex med menn. Helst selvsagt andre incels som deg.

Problem løst.

Anonymkode: 87401...49e

• Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...