AnonymBruker Skrevet 20. mars 2020 #41 Del Skrevet 20. mars 2020 Just now, AnonymBruker said: Det var meget konstruktivt! Kan jeg sende deg PM når jeg får avslag etter avslag i september, så fortsetter jeg i de neste 5 årene? Kun for å bevise at du tar feil. Anonymkode: 17866...fc3 Du siterer meg og sier at de fleste ikke vil få jobb igjen. Så, i neste innlegg så innrømmer du at jo, det vil gå bra for de fleste, men du er bekymret på egne vegne. Greit nok! Drittrist at du ble permittert nå rett etter at du hadde fått jobb! Lockdown ville kommet før eller siden uansett. Om det ikke kom nå, så om 1-2-3 måneder. Da ville du antagelig blitt permittert uansett. Det er ikke noen vei tilbake til før viruset startet, det er umulig. Nå har vi bare dårlige og enda dårlige alternativer å velge mellom. Jeg tror vil har valgt det minst dårlige, det som redder flest liv. Anonymkode: 25a67...704 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2020 #42 Del Skrevet 20. mars 2020 8 minutter siden, AnonymBruker said: Du siterer meg og sier at de fleste ikke vil få jobb igjen. Så, i neste innlegg så innrømmer du at jo, det vil gå bra for de fleste, men du er bekymret på egne vegne. Greit nok! Drittrist at du ble permittert nå rett etter at du hadde fått jobb! Lockdown ville kommet før eller siden uansett. Om det ikke kom nå, så om 1-2-3 måneder. Da ville du antagelig blitt permittert uansett. Det er ikke noen vei tilbake til før viruset startet, det er umulig. Nå har vi bare dårlige og enda dårlige alternativer å velge mellom. Jeg tror vil har valgt det minst dårlige, det som redder flest liv. Anonymkode: 25a67...704 Glemte ironiflagget etter "Det var meget konstruktivt!". Anonymkode: 17866...fc3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg