Gå til innhold

Koronaviruset får frem det værste i folk.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke sett på makan til ufine svar som det har vært den siste tiden. 

- Dere som er ufine, hva er det som gjør at dere er så ufine?

- Hva gjør det greit å svare mennesker sånn som dere gjør?

- Er dere så perfekte selv?

Anonymkode: 25eea...195

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

KG er ikke representativt. Merker det er mange her som lever livene sine inne, bitre, har få impulser, drar alt til det ekstreme. 

Jeg er "ute" i den virkelige verden hver dag. Telefoner og videomøter med kollegaer og kunder. Og opplever ikke noe annet enn støtte, omsorg, at enhver samtale starter med at man deler hvordan man har det, tilbud om hjelp, formaninger om å ikke tenke for langt fremover - ta en tur ut hver dag - lage seg rutiner - finne noe positivt. 

Hvis man blir påvirket av all driten her inne er min anbefaling å logge av KG noen dager :)

Anonymkode: 04bae...449

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

KG er ikke representativt. Merker det er mange her som lever livene sine inne, bitre, har få impulser, drar alt til det ekstreme. 

Jeg er "ute" i den virkelige verden hver dag. Telefoner og videomøter med kollegaer og kunder. Og opplever ikke noe annet enn støtte, omsorg, at enhver samtale starter med at man deler hvordan man har det, tilbud om hjelp, formaninger om å ikke tenke for langt fremover - ta en tur ut hver dag - lage seg rutiner - finne noe positivt. 

Hvis man blir påvirket av all driten her inne er min anbefaling å logge av KG noen dager :)

Anonymkode: 04bae...449

Er så enig med deg!

Ta en dag eller ti fri fra KG! 

Anonymkode: 61bdf...fdc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor leser du det du ikke liker å lese? Det er vel et bedre spørsmål! 😆:balltre:

Anonymkode: 104e3...63f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor leser du det du ikke liker å lese? Det er vel et bedre spørsmål! 😆:balltre:

Anonymkode: 104e3...63f

Det måtte komme...

Nå er det ikke snakk om hva jeg liker og lese eller ikke, men mer det at folk stiller spørsmål her og får vanvittige ufine svar fra enkelte her. 

• Liker 3
Skrevet

Folk er idioter helt uavhengig av coronaviruset 😆

• Liker 1
Skrevet

Har notert meg det samme. Men det gjelder et fåtall, heldigvis.

Men det er ikke sånn ellers utenfor KG. Folk er snille, rause og viser omtanke har jeg inntrykk av.  Men som sagt før, så reagerer folk så ulikt. Og stort sett er folk hyggelige her inne også? 

Det er nok flere her inne nå for tiden også kanskje. Det er tråder og forum hvor brukere er kun hyggelige. Bedre å være der om en vil ha fred og fine innlegg. 

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, norw skrev:

Folk er idioter helt uavhengig av coronaviruset 😆

Til dels enig der, men synes virkelig det har tatt av i det siste.

Kanskje mange som trenger å komme seg ut av karantene 😉

AnonymBruker
Skrevet

Det verste er folk som ikke forstår alvoret. Da må de få det inn med teskje. Hvis de fortsatt kverulerer på det og ikke forstår, må de få det i klartekst.

Endel av oss er perfakte ja, når det kommer til å forstå lover og regler som myndighetene setter og vi klarer å følge dem uten problem.

Anonymkode: 3e85f...c70

AnonymBruker
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det verste er folk som ikke forstår alvoret. Da må de få det inn med teskje. Hvis de fortsatt kverulerer på det og ikke forstår, må de få det i klartekst.

Endel av oss er perfakte ja, når det kommer til å forstå lover og regler som myndighetene setter og vi klarer å følge dem uten problem.

Å da føler du at du får folk til å forstå alvoret ved å være ufin :klo:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det begynner å trekke i langdrag om man etter 3 uker ikke har klart å være fare. Da er man ikke så veldig oppvakt. 

Anonymkode: 411f9...ceb

Skrevet

Enig! Irl er folk mye mer omsorgsfulle. På kg roper de om straff og død over de som ikke «viser hensyn» eller er hysteriske. De skjønner ikke det at ikke hysterisk ikke er lik å gi faen. Disse «rettskafne» dommedagsprofetene er rett og slett stygge i sine hjerter. Får kalde gufs fra gamle tider da de jakte på hekser de skulle brenne på bålet. Kanskje de får sin egen dom tredd over hodet. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Mange ja, men slettes ikke alle. Det handler veldig mye om hva DU velger å se ts! 

Anonymkode: 41177...449

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De må få det inn i hodet og da snakker man tydelig til dem. En stryker ikke potensielle virusspredere med hårene.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke sett på makan til ufine svar som det har vært den siste tiden. 

- Dere som er ufine, hva er det som gjør at dere er så ufine?

- Hva gjør det greit å svare mennesker sånn som dere gjør?

- Er dere så perfekte selv?

Eller får frem de verste folkene.

• Liker 1
Skrevet

Hvordan lever folk utenom slike krisetider? Er det bare nå vi bryr oss om helsa og andre, eller er det noe vi burde lære oss i en vanlig hverdag også? De som skriker verst her inne burde ta en titt på livsstilen sin ellers også. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Enig! Det er veldig mange som er ufine her for tiden. Eller kanskje det gjelder noen få, som er veldig aktive i mange tråder. Det er en ekstrem tid vi er i, og det å behandle folk med respekt er mer viktig enn noen sinne, når vi alle sitter her mer eller mindre isolerte og ser verden rundt oss bygges ned, sakte men sikkert.

Anonymkode: af327...800

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

I det virkelige liv ser vi noe annet enn her på kg. Der (med noen unntak) bringer det frem det beste i folk. 
Jeg tror det er mange som sliter voldsomt psykisk nå, og trenger et sted å få ut gørra. 

Anonymkode: 718f0...722

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også reagert på at stemningen her inne er dårligere nå enn tidligere og har lurt på det samme. 

Anonymkode: 65b4f...cbe

• Opprett ny...