AnonymBruker Skrevet 20. mars 2020 #1 Skrevet 20. mars 2020 Snakket med reiseforsikringen om hvordan dette gjøres. De sier at jeg må avbestille reisen hos flyselskapet først. Da har jeg sittet i telefonkø med SAS i over 20 minutter før jeg leser at jeg må kontakte det firma som jeg har kjøpt igjennom. Det er et selskap som jeg har booket hos mange ganger gjennom finn.no. Nå viser det seg at det er nærmest umulig å komme i kontakt med dette selskapet, virker som en postboks bedrift. Blir gal av dette! Skal det på toppen av alt være så vanskelig? Er det flere som har opplevd slikt? Tips til hvordan å løse det? Anonymkode: 04f30...bfe
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2020 #2 Skrevet 20. mars 2020 TS her. Er det noe vits å snakke med forbruker rådet? Er det virkelig ingen andre her som har prøvd å avbestille en reise og ikke fått det til? Anonymkode: 04f30...bfe
Anbefalte innlegg