AnonymBruker Skrevet 20. mars 2020 #1 Skrevet 20. mars 2020 Kanskje en rar ting å si i disse tider. Men jeg HATER jobben min, og den ble denne uken kategorisert som et samfunnskritisk yrke. Sykemeldingen min går ut i dag, noe som betyr at jeg må tilbake på jobb neste uke 😭😭😭😭 jeg skulle gjort mye for å slippe. Anonymkode: 16b7b...b08 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2020 #2 Skrevet 20. mars 2020 Det er ikke noe morsomt å bli permittert. Mange har mistet jobben og jeg regner med at de vil gjøre hva som helst for å ta din plass og kunne jobbe igjen Anonymkode: 1bda1...75e 10
Tarmegenbolle Skrevet 20. mars 2020 #4 Skrevet 20. mars 2020 Det skjønner jeg godt. Helt greit med noen ekstra dager hjemme.
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2020 #5 Skrevet 20. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: BYTT JOBB DA Anonymkode: 6e6f9...a5e Det har jeg prøvd å gjøre i 1 år. Søkt masse jobber, men får ikke intervju engang. Det er faktisk ikke bare bare å bytte jobb som utrolig mange ser ut til å tro. Anonymkode: 16b7b...b08 4
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2020 #6 Skrevet 20. mars 2020 dette er vemmelig. du har nettopp vært borte fra jobb, og orker ikke tanken på å gå. Du slipper sikkert å jobbe doble skift neste uke hvertfall. Stor sannsynlighet for at jeg må det. Anonymkode: f846a...730 3
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2020 #7 Skrevet 20. mars 2020 Dama mi som har vært arbeidsledig i snart 2 å kan gjerne overta jobben din. Er ikke så kult å gå med 1,5 inntekt over tid når man har 2 barn, hus og bil. Og det blir jo ikke akkurat lettere å skaffe seg jobb fremover Slutt å klag Anonymkode: 2256a...0b8 6
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2020 #8 Skrevet 20. mars 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det har jeg prøvd å gjøre i 1 år. Søkt masse jobber, men får ikke intervju engang. Det er faktisk ikke bare bare å bytte jobb som utrolig mange ser ut til å tro. Anonymkode: 16b7b...b08 Kjenner følelsen. Ikke barebare å bytte jobb desverre 😕 Anonymkode: 4ecf4...c07 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2020 #9 Skrevet 20. mars 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det har jeg prøvd å gjøre i 1 år. Søkt masse jobber, men får ikke intervju engang. Det er faktisk ikke bare bare å bytte jobb som utrolig mange ser ut til å tro. Anonymkode: 16b7b...b08 Nei, med den ræva arbeidsmoralen er det gjerne ikke så rart at du sliter med å få andre jobber. Landet er faktisk helt avhengig av mennesker som trår til. Som jobber og betaler skatt og holder samfunnet i gang. Anonymkode: f846a...730 4
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2020 #10 Skrevet 20. mars 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det har jeg prøvd å gjøre i 1 år. Søkt masse jobber, men får ikke intervju engang. Det er faktisk ikke bare bare å bytte jobb som utrolig mange ser ut til å tro. Anonymkode: 16b7b...b08 Forstår deg godt , jeg har også søkt jobb aktivt i 4(!!!) år . Har en utdanning Der man kan kun jobbe som den ene tingen . ønsker ut av yrket . Folk får jobber forran trynet mitt hele tiden pga bekjentskap osv ... gir snart opp . Anonymkode: 05d3e...caf 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2020 #11 Skrevet 20. mars 2020 Ja, det er kjempegøy når både du og mannen er permittert og ikke vite når man får dagpenger, eller om det blir en jobb å komme tilbake til selv når dette er over... Anonymkode: 8ecf5...596 6
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2020 #12 Skrevet 20. mars 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: dette er vemmelig. du har nettopp vært borte fra jobb, og orker ikke tanken på å gå. Du slipper sikkert å jobbe doble skift neste uke hvertfall. Stor sannsynlighet for at jeg må det. Anonymkode: f846a...730 Enig, blitt mye doble vakter og nesten ikke fri allerede. Men da tenker jeg som så at det må være mer jobb og slitsomt å prøve å unngå å dra på jobb🤣🤣 og "karma is a bitch". Anonymkode: fe827...2e0 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2020 #13 Skrevet 20. mars 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Forstår deg godt , jeg har også søkt jobb aktivt i 4(!!!) år . Har en utdanning Der man kan kun jobbe som den ene tingen . ønsker ut av yrket . Folk får jobber forran trynet mitt hele tiden pga bekjentskap osv ... gir snart opp . Anonymkode: 05d3e...caf Regner med at du da har en annen jobb i mellomtiden? Anonymkode: fe827...2e0 2
ajarRun Skrevet 20. mars 2020 #14 Skrevet 20. mars 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det har jeg prøvd å gjøre i 1 år. Søkt masse jobber, men får ikke intervju engang. Det er faktisk ikke bare bare å bytte jobb som utrolig mange ser ut til å tro. Anonymkode: 16b7b...b08 Selvsagt er det det. Hvis man ikke er ubrukelig. Bare ta deg en utdanning. 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2020 #15 Skrevet 20. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Regner med at du da har en annen jobb i mellomtiden? Anonymkode: fe827...2e0 Jobber fortsatt i samme jobb ... Anonymkode: 05d3e...caf
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2020 #16 Skrevet 20. mars 2020 Ja, jeg forstår deg. Jeg har hatt en tung periode i det private som har gjort det tungt å stå opp og fungere hver dag. At jeg nå kan ha hjemmekontor og slippe å møte noen personlig, slippe å se bra og velfungerende ut , men kan gjøre jobben min uten å måtte ha fasade, har hjulpet mye. Og jeg er glad for at det skal være slik en uke til. Anonymkode: 1199f...8a2 1
ajarRun Skrevet 20. mars 2020 #17 Skrevet 20. mars 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Forstår deg godt , jeg har også søkt jobb aktivt i 4(!!!) år . Har en utdanning Der man kan kun jobbe som den ene tingen . ønsker ut av yrket . Folk får jobber forran trynet mitt hele tiden pga bekjentskap osv ... gir snart opp . Anonymkode: 05d3e...caf Ta en fornuftig utdanning da. Når man har en lite attraktiv personlighet eller bedritne karakterer eller ikke evner å bygge nettverk bør man utdanne seg til noe der det ikke er rift om jobbene. D
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2020 #18 Skrevet 20. mars 2020 Akkurat nå, abrasiveRefraction skrev: Ta en fornuftig utdanning da. Når man har en lite attraktiv personlighet eller bedritne karakterer eller ikke evner å bygge nettverk bør man utdanne seg til noe der det ikke er rift om jobbene. D Du var forferdelig ekkel . Du er grunnen til at jeg aldri skriver noe som helst her inne fordi det alltid kommer sånne ekle kommentarer . ikke alle som har råd til å studere enda mer .. Anonymkode: 05d3e...caf 5
ajarRun Skrevet 20. mars 2020 #19 Skrevet 20. mars 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du var forferdelig ekkel . Du er grunnen til at jeg aldri skriver noe som helst her inne fordi det alltid kommer sånne ekle kommentarer . ikke alle som har råd til å studere enda mer .. Anonymkode: 05d3e...caf Det man ikke har råd til er å ta en tulleutdanning uten plan B, men mange ser ut til å gjøre det uansett. Dessuten koster det ingenting å studere, 500 spenn to ganger i året? c'mon. Studier i Norge er generelt så enkle at du kan gjøre dem mens du jobber 100%. Det finnes ikke arbeidsledighet i Norge. ALLE som er dugende får jobb (med unntak av de 2% dårligste). Det betyr at de som ikke får jobb blir slått av 98% av befolkningen. 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2020 #20 Skrevet 20. mars 2020 1 minutt siden, abrasiveRefraction skrev: Det man ikke har råd til er å ta en tulleutdanning uten plan B, men mange ser ut til å gjøre det uansett. Dessuten koster det ingenting å studere, 500 spenn to ganger i året? c'mon. Studier i Norge er generelt så enkle at du kan gjøre dem mens du jobber 100%. Det finnes ikke arbeidsledighet i Norge. ALLE som er dugende får jobb (med unntak av de 2% dårligste). Det betyr at de som ikke får jobb blir slått av 98% av befolkningen. Jeg har en treårig utdanning , jobbet i samme jobb i 11 år . Utdanningen jeg ønsker koster 200 000, så hvor du får 500kr fra skjønner jeg virkelig ikke . Anonymkode: 05d3e...caf 4
Anbefalte innlegg