AnonymBruker Skrevet 20. mars 2020 #1 Skrevet 20. mars 2020 Jeg har fått vondt i øvre del av ryggen og når jeg spiser mat så gjør det ekstra vondt når jeg svelger. Kjenner det er stivt i ryggen når jeg bøyer hode og legger haken mot brystet. Ganske stiv rygg i natt. Jeg tenkte tidligere i dag at jeg kanskje har gjort forkjært eller vært for mye i ro. Men nå begynner jeg å lure litt på om det kan skyldes korona. Noen som vet om dette kan være symptom? (Jeg går på pencilin for tiden om det kan være en grunn) Anonymkode: 30cad...154
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2020 #3 Skrevet 20. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Herregud.. Anonymkode: 1822c...098 Hva Herregud? Korona er jo en luftveis sykdom. Har en feks lungebetennelse så kan en få smerter i rygg. Så det er vel kanskje ikke sååååå rart at jeg lurer. Noen av dem som har fått påvist korona har jo nevnt smerter i ryggen, men da i korsrygg. Anonymkode: 30cad...154
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2020 #4 Skrevet 20. mars 2020 Du er et troll. Du har både startet og svart i mange tråder nå. Du er helt latterlig lett gjenkjennelig, på måten du skriver på. "Åh, gid a meg!" "Hva Herregud?" Osv. Osv. Osv. Jeg forstår at du kjeder deg i disse coronatider, men finn deg et puslespill eller lignende. Du er gjennomskuet for lengst. Anonymkode: 26ca5...814
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2020 #5 Skrevet 20. mars 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du er et troll. Du har både startet og svart i mange tråder nå. Du er helt latterlig lett gjenkjennelig, på måten du skriver på. "Åh, gid a meg!" "Hva Herregud?" Osv. Osv. Osv. Jeg forstår at du kjeder deg i disse coronatider, men finn deg et puslespill eller lignende. Du er gjennomskuet for lengst. Anonymkode: 26ca5...814 Jeg er ikke et troll. Synd du tror det. Dette var den første tråden jeg har opprettet. Jeg er i risikogruppen pga diabetes og ble litt små bekymret over at jeg har så vondt bak i ryggen når jeg svelger. At det kunne være noe luftveisgreier. Vil jo også nødig smitte noen. Sikkert bare jeg som er blitt påvirket av alt korona snakket. Kanskje jeg faktisk har gjort noe forkjært som påvirker noe nede i der når jeg svelger mat. Dere trenger ikke svare meg, men jeg klarer ikke å slette innlegg. Ville bare få sagt at dette definitivt ikke var en trolle tråd. Beklager det dumme spørsmålet fra meg. Anonymkode: 30cad...154
Anbefalte innlegg