AnonymBruker Skrevet 20. mars 2020 #1 Del Skrevet 20. mars 2020 Har en på 14 måneder som er veldig forkjølet, og hoster mye. Litt feber innimellom. Har aldri vært spesielt god på verken å spise eller drikke, men liker mme godt. Nå er det enda verre, og nesten umulig å få inn litt påfyll. Mat er det ikke så krise med, sånn sett, men jeg vet ikke hvordan vi skal få i ungen mer drikke. Har prøvd vann, saft, juice, melk, Biola, kopp, glass, flaske, sugerør... ja.. Vil ikke engang smake. Drikker litt mme, heldigvis, men det er jo langt ifra nok! Kan jo ikke tvinge det inn, heller 🤷🏽♀️ Jeg tenker at det kan være litt sår hals etter all hostingen, men kroppen trenger jo væske uansett. Anonymkode: da274...fae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2020 #2 Del Skrevet 20. mars 2020 Har forresten også prøvd saftis, frukt og grønt med mye safter i, men tar kanskje bittelitt før det er stopp. Anonymkode: da274...fae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kruspersilletaco Skrevet 20. mars 2020 #3 Del Skrevet 20. mars 2020 Har måttet gi vannis til mine. Det lindrer halsen litt også. Ikke optimalt, men "alt" er lov når de er syke.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2020 #4 Del Skrevet 20. mars 2020 Litt vann/sat/mme på skei? Eller i sprøyte? Anonymkode: 62dfc...f33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2020 #5 Del Skrevet 20. mars 2020 8 minutter siden, kruspersilletaco skrev: Har måttet gi vannis til mine. Det lindrer halsen litt også. Ikke optimalt, men "alt" er lov når de er syke.. Har som sagt prøvd, og det ble spist bittelitt, men ikke på langt nær nok som det burde.. Ts Anonymkode: da274...fae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2020 #6 Del Skrevet 20. mars 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Litt vann/sat/mme på skei? Eller i sprøyte? Anonymkode: 62dfc...f33 Absolutt ikke interessert i skje. Sprøyte kan være en mulighet, men tror ikke vi har noe liggende her nå, dessverre! Må kanskje våge seg en tur på apoteket etterhvert. Anonymkode: da274...fae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2020 #7 Del Skrevet 20. mars 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har en på 14 måneder som er veldig forkjølet, og hoster mye. Litt feber innimellom. Har aldri vært spesielt god på verken å spise eller drikke, men liker mme godt. Nå er det enda verre, og nesten umulig å få inn litt påfyll. Mat er det ikke så krise med, sånn sett, men jeg vet ikke hvordan vi skal få i ungen mer drikke. Har prøvd vann, saft, juice, melk, Biola, kopp, glass, flaske, sugerør... ja.. Vil ikke engang smake. Drikker litt mme, heldigvis, men det er jo langt ifra nok! Kan jo ikke tvinge det inn, heller 🤷🏽♀️ Jeg tenker at det kan være litt sår hals etter all hostingen, men kroppen trenger jo væske uansett. Anonymkode: da274...fae Tørre bleier over tid? Kontakt legen. Anonymkode: e74d5...d0c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå