Gå til innhold

Butikken

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilke forhåndsregler tar dere på butikken nå? Bruker dere hansker eller ikke?

Anonymkode: ae612...db3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker antibac før og etter

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vasker hendene når jeg kommer hjem. Antibac før jeg går inn. Ellers er jeg aldri oppe på mennesker når jeg handler, så holde avstand har jeg alltid gjort. 

Anonymkode: 75e19...e0d

AnonymBruker
Skrevet

Bruker Antibac (eller vasker hender) før og etter. Hanske bruker jeg på ene hånden kun fordi jeg har sår der, tar på hansken etter avspriting av hender. Prøver å ikke røre handlevogn, skapdører osv med den hånden jeg plukker varer med. Vasker hendene med en gang jeg kommer hjem. Holder avstand til folk, men det gjør jeg til vanlig også, har aldri skjønt dem som omtrent puster deg i nakken mens du betaler.

Anonymkode: a483c...651

AnonymBruker
Skrevet

Vasker hender med såpe før og etter

Anonymkode: 60c3c...bb4

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Vasker hendene før og etter, holder avstand til folk og tar kun på de varene jeg skal kjøpe.

AnonymBruker
Skrevet

Vasker hender før og etter bare, tar ikke på det jeg ikke skal ha. Holder avstand som vanlig

Anonymkode: 2ebef...dc2

Skrevet (endret)

Antibac før, holder avstand til folk, bruker kurv, handler med liste så jeg ikke soser rundt, tar ikke unødvendig mye på ting, holder avstand til folk, betaler med kort og så Antibac etterpå og vasker hender når jeg kommer hjem.

Endret av Saph
AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, Luna Llena skrev:

Vasker hendene før og etter, holder avstand til folk og tar kun på de varene jeg skal kjøpe.

Samme her

Anonymkode: 6751e...de9

AnonymBruker
Skrevet

Forholdsregler!!

Vasker hender hjemme før og etter. 

Anonymkode: 124b2...c9f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Antibac før og etter. Også antibac på telefon og kort. Pluss skift av klær hjemme. 

Anonymkode: e6d98...b7d

• Liker 1
Skrevet

Vasker hender før og etter, holder avstand til andre og tar bare på det jeg skal ha. Kontaktløs betaling er håpløst, handler aldri for under 500kr. 

AnonymBruker
Skrevet

Gjør det slik jeg alltid har gjort det. Eneste unntaket er at jeg bruker antibac som står ved døra før og etter besøk. 

Jeg ukeshandler, og har en klar liste, så det går ganske effektivt. 

Jeg bruker handlenett som vaskes jevnlig. Handscanner, og pakker varene løpende. 

Jeg tar aldri den fremste/øverste varen. 

Jeg kjøper aldri butikkbrød, baker selv, tanken på alle som kladder på dette... Eller smågodt, eller annet som ikke kan vaskes. 

Vi handler alene, da det er mest effektivt. 

Anonymkode: 88b1d...dc1

AnonymBruker
Skrevet

Vasker hender før og etter, tar bare på varene jeg skal ha, holder avstand. Om jeg handler i den lille nærbutikken, så har jeg brukt handlenettet mitt å lagt varene i. Det er en stor andel eldre mennesker som handler der. 

Handler jeg i en større butikk, som jeg må gjøre innimellom pga av vareutvalget, så bruker jeg handlevogn.

Anonymkode: cef84...6da

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser forresten at stadig flere kommuner forbyr bakervarer. 

Forstår ikke at dette ikke ble gjort for en uke siden. 

AnonymBruker
Skrevet

Vasker hendene før jeg går inn evt antibac. Vasker hendene når jeg kommer hjem

Anonymkode: 8adba...27d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har forresten gjort en endring disse dager. 

Trodde handvask var handvask, og var nok for rask. Men nå vasker jeg i 60 sekunder. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg springer inn og tar alt i full fart. Passer på å ikke gå nærme andre. Jeg vasker selvsagt hendene etter å ha vært på butikken. Har vært i isolasjon i snart 2 uker nå, så bærer ingen smitte. 

Anonymkode: 3d83b...8e3

• Opprett ny...