AnonymBruker Skrevet 20. mars 2020 #1 Skrevet 20. mars 2020 Samboeren min har en sønn på 22 år som jeg virkelig ikke kan fordra. Han har også en sønn i ungdomsskolealder som bor hos oss annenhver uke, men han er veldig snill og grei å ha med å gjøre, så han er det ikke noe problem med. Men han på 22 er så forferdelig ufordragelig! Han er frekk, henger meg ut på sosiale medier, slenger dritt om meg og min datter til andre i sin omgangskrets. Når han er her snakker han ikke til meg, ligger kun som et slakt på sofaen. Det virker som at han har lagt meg for hat helt fra starten, fordi jeg har blitt sammen med hans far. I tillegg vet jeg at moren deres ordner og styrer i kulissene, og planter dritt om meg i hodet på ungene sine. Jeg greier rett og slett ikke å forholde meg til han på 22 år lenger! Jeg vil forby han å komme inn i dette huset, men kan jo ikke det med hensyn til samboeren min. 22-åringen er tross alt voksen han også nå! Synes dere det er rett og rimelig at jeg sier at han ikke er velkommen i dette huset mer med mindre han begynner å oppføre seg?? Anonymkode: 832b9...e73
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2020 #2 Skrevet 20. mars 2020 Det bør nesten din mann si. Men, absolutt rett og rimelig. Anonymkode: c8f9e...93a 31
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2020 #3 Skrevet 20. mars 2020 Inge røyk uten ild.. Anonymkode: 33ccf...8bc 8
Carrot Skrevet 20. mars 2020 #4 Skrevet 20. mars 2020 Særbo - fantastisk løsning for forhold hvor det er slik som du beskriver. 26
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2020 #5 Skrevet 20. mars 2020 Tydelig at han ikke kan fordra deg heller. Anonymkode: 20991...b1e 3
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2020 #6 Skrevet 20. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Tydelig at han ikke kan fordra deg heller. Anonymkode: 20991...b1e Nei det har jeg ikke tvilt på heller Anonymkode: 832b9...e73 4
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2020 #7 Skrevet 20. mars 2020 8 minutter siden, AnonymBruker said: Tydelig at han ikke kan fordra deg heller. Anonymkode: 20991...b1e Nei, og det sa vel ts ettertrykkelig i hi? Hva var poenget med denne kommentaren? Ts - ste eller ikke, det er ikke greit for voksne folk å oppføre seg slik. Spesielt ugreit å henge datteren din ut på sosiale medier. Her bør far skjerpe seg og snakke med sønn. Anonymkode: 67378...60d 22
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2020 #8 Skrevet 20. mars 2020 Hadde mitt eget barn holdt på sånn så hadde jeg vrengt han, hadde stedatter/sønn holdt på sånn hadde jeg vrengt han/hun. Gjør ingen forskjell. Skal du innforbi mi dør så bør du oppføre deg som et normalt mennesk. Ikke noe tyrann som bare kjører sitt eget løp. Og det hadde jeg sagt i fra om samme hvem en var. Min og andre sin trivsel går ikke på bekostning av idioti Anonymkode: 464a5...57d 23
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2020 #9 Skrevet 20. mars 2020 Hvorfor henger han deg ut på sosiale medier, og hvordan gjør han det? Hva sier faren om dette? Det er tross alt han som bør ta en alvorsprat med sønnen sin rundt det. Hva han sier til sin omgangskrets får bare være. Mennesker snakker mye dritt om hverandre uansett. Han liker deg jo ikke, og får tømt seg til venner. At han ikke snakker med deg er også lite du kan gjøre med, men det kan tenkes at dere ville ha godt en rund hos familievernkontoret alle sammen. Det kan kanskje løse opp litt problemer mellom dere. Ellers bør jo far gi beskjed til sønnen sin om at han ikke bare kan ligge som et slakt på sofaen når han er hos dere. Om han ikke får besøke dere mer, gjør det bare vondt verre. Anonymkode: 09ddc...513 2
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2020 #10 Skrevet 20. mars 2020 Bor han der eller er han bare ofte på besøk? (Rart å være så mye på besøk hjemme når man er 22 egentlig) Hva sier samboeren din, 22åringes far? Han må jo ta tak i dette. 22 år er voksent mener jeg og da må man tåle å få høre at man kan oppføre seg med de andre voksne man er rundt. Anonymkode: 35515...563 2
Sunnys Skrevet 20. mars 2020 #12 Skrevet 20. mars 2020 Ingen røyk uten ild... hvorfor skal han like deg? Du skriver at du hater han og ikke kan fordra han.. det sier mye om deg 4
addict Skrevet 20. mars 2020 #13 Skrevet 20. mars 2020 1 minutt siden, Sunnys skrev: Ingen røyk uten ild... hvorfor skal han like deg? Du skriver at du hater han og ikke kan fordra han.. det sier mye om deg Dette. Skjønner egentlig ganske godt at ungene ikke orker å forholde seg til pappas nye dame. Spesielt når de er voksne og tross alt ikke MÅ like deg. 10
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2020 #14 Skrevet 20. mars 2020 16 minutter siden, addict skrev: Dette. Skjønner egentlig ganske godt at ungene ikke orker å forholde seg til pappas nye dame. Spesielt når de er voksne og tross alt ikke MÅ like deg. Nei, for det å respektere sin far, hans valg, og å ønske at han har det bra, har jo ingenting med saken å gjøre? Jeg er skilsmissebarn, og for meg var det viktig å vise at jeg støttet mine foreldres valg i nye partnere, fordi jeg ønsket at de skulle ha noen i livet sitt, og trives. Det virker ikke som at folk i dag tenker lenger enn på seg selv. Anonymkode: 0049b...dbb 16
Sunnys Skrevet 20. mars 2020 #15 Skrevet 20. mars 2020 21 minutter siden, addict skrev: Dette. Skjønner egentlig ganske godt at ungene ikke orker å forholde seg til pappas nye dame. Spesielt når de er voksne og tross alt ikke MÅ like deg. Bare det å skrive at hun hater en ungdom som hun er stemor til sier mye.. i tillegg til å skylde på mor og på alle andre. kjære ts! Gå inn i deg selv, og skjerp deg!! 5
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2020 #16 Skrevet 20. mars 2020 2 minutter siden, Sunnys skrev: Bare det å skrive at hun hater en ungdom som hun er stemor til sier mye.. i tillegg til å skylde på mor og på alle andre. kjære ts! Gå inn i deg selv, og skjerp deg!! Ungdom? Fyren er 22 år, og burde klare å oppføre seg som et voksent menneske. Anonymkode: 0049b...dbb 21
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2020 #17 Skrevet 20. mars 2020 Om ts hadde sagt at en 22 år gammel mann hang ut henne og hennes datter på sosiale medier og at hun hatet ham for det, hva ville dere svart? Igjen og igjen beviser tråder her inne at er man stemor skal man finne seg i alt med et smil, og elske bonusbarna uansett. Anonymkode: 67378...60d 20
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2020 #18 Skrevet 20. mars 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Om ts hadde sagt at en 22 år gammel mann hang ut henne og hennes datter på sosiale medier og at hun hatet ham for det, hva ville dere svart? Igjen og igjen beviser tråder her inne at er man stemor skal man finne seg i alt med et smil, og elske bonusbarna uansett. Anonymkode: 67378...60d Hadde vært en bitter gutt jeg og om jeg hadde samvær som 22 åring😂 unnskyld meg altså!!! folk gifter seg og får barn når de er 22 år, ikke har samvær hos mamma og pappa😂 Anonymkode: f4c78...896 12
juliet capulet Skrevet 20. mars 2020 #19 Skrevet 20. mars 2020 (endret) _ Endret 21. mars 2020 av juliet capulet
kisskissbangbang Skrevet 20. mars 2020 #20 Skrevet 20. mars 2020 9 timer siden, Carrot skrev: Særbo - fantastisk løsning for forhold hvor det er slik som du beskriver. Flytte fra hverandre fordi en voksen sønn på 22 år er en terrorist? Herregud, det eneste riktige her er å be ham ta seg kraftig sammen, hvis ikke er han ikke velkommen. Det skulle da bare mangle sønn som han oppfører seg. 14
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå