Gå til innhold

Må man signere for å hente ut pakker?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Må hente noen pakker på Posten inne på et kjøpesenter.. er kanskje litt hysterisk, men vil helst ikke signere for å hente de ut - er dette fremdeles noe man må gjøre? 

Anonymkode: fa8a2...ed2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Jeg måtte det på mandag, men du kan sikkert spørre om vedkommende bak disken kan gjøre det for deg.

Anonymkode: 1ef09...1de

AnonymBruker
Skrevet

Jeg mener ikke å være slem, men hvorfor er akkurat signeringen det største problemet i denne situasjonen?

Anonymkode: 9d570...2d6

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg måtte det i forgårs i alle fall.

Anonymkode: f8d2a...dee

Skrevet

Ja, dessverre. Jeg måtte signere på posten senest i går kveld 😕 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg mener ikke å være slem, men hvorfor er akkurat signeringen det største problemet i denne situasjonen?

Anonymkode: 9d570...2d6

Fordi jeg helst vil unngå å ta på ting, men når man skal signere må man jo.. og har vegret meg for å hente pakkene lenge, men må vel bare gjøre det. 

Anonymkode: fa8a2...ed2

• Liker 1
Skrevet

Jeg brukte tuppen på bilnøkkelen til å signere i dag. Det gikk greit. 

• Liker 4
Skrevet

Fikk pakke fra Posten levert på jobb i dag, han signerte for meg. Han spurte hva jeg het og sa "da skriver jeg det her". 

Vet ikke hvordan det er på Posten da. Vet apotekene har fjernet den. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jobber i Post i butikk, og hvis du ber om å slippe, signerer ekspeditøren en «C». Da er det signert av noen andre under ditt oppsyn. Ingen som har spurt meg om å slippe enda.

Anonymkode: 34e26...fac

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Har begynt å ha med egen penn pga angst for det samme. Fins jo penner til skjerm også... 

Anonymkode: a4bad...660

Skrevet

Kom en DHL-dude med en pakke til meg i går, han ville ikke ha signatur. Det er nok opp til sjappa.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Her bruker de Antibac servietter på pennen både før og etter man signerer, så det gikk helt fint. 

Anonymkode: 2890a...0a9

• Liker 1
Skrevet

Jeg hentet noen pakker i dag og jeg måtte skrive under... Men det er jo ikke noe stress bare ha med deg noe antibac så vasker du når du er ferdig. :) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, FrøkenMånestråle skrev:

Jeg hentet noen pakker i dag og jeg måtte skrive under... Men det er jo ikke noe stress bare ha med deg noe antibac så vasker du når du er ferdig. :) 

Og hvor får du tak i Antibac i disse tider?

Anonymkode: 22a2a...90b

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei, du det er et godt spørsmål. :phaedra: Jeg har alltid hatt slikt liggende jeg, når mitt lille lager tar slutt så må jeg nok reflektere litt over det. Men regner jo med de fleste slike steder har noe man kan få brukt til å rengjøre hender, eller så for man holde hendene for seg selv til man for vasket seg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Rødsprit 

Anonymkode: 515ea...001

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Hjemmbrent

Anonymkode: 515ea...001

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Jeg måtte det på mandag, men du kan sikkert spørre om vedkommende bak disken kan gjøre det for deg.

Anonymkode: 1ef09...1de

Hvorfor skal de ansatte eksponere seg for enda flere bakterier? Vanlig folk kan jo bare vaske henda når de er ferdig 

Anonymkode: 26f04...7ff

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hentet pakke på post i butikk her om dagen, og hun som jobbet der spurte om jeg ville skrive eller helst slippe, så da skrev jeg ikke.

Anonymkode: d86cd...6c5

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, petterm skrev:

Jeg brukte tuppen på bilnøkkelen til å signere i dag. Det gikk greit. 

Da drar du med deg smitte videre med nøklene. 

Anonymkode: 7178f...9ba

• Opprett ny...