AnonymBruker Skrevet 20. mars 2020 #81 Del Skrevet 20. mars 2020 3 minutter siden, AnonymBruker said: Slapp av litt da.. Nå har det også stått om et par stykker som er blitt friske. Anonymkode: 3ccc6...472 Mager trøst for alle som vil dø eller få kronisk ødelagte lunger av viruset. Anonymkode: 1885b...ebe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2020 #82 Del Skrevet 20. mars 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mager trøst for alle som vil dø eller få kronisk ødelagte lunger av viruset. Anonymkode: 1885b...ebe Men hvordan vet du alt dette du påstår, har du noen kilder? Og nå tenker jeg Norge. Anonymkode: 3ccc6...472 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2020 #83 Del Skrevet 20. mars 2020 Just now, AnonymBruker said: Men hvordan vet du alt dette du påstår, har du noen kilder? Og nå tenker jeg Norge. Anonymkode: 3ccc6...472 Jeg innrømmer at jeg gjør den antakelsen at nordmenn ikke er ufattelig mye mer motstandsdyktige mot dette viruset enn resten av verden. Anonymkode: 1885b...ebe 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
money Skrevet 20. mars 2020 #84 Del Skrevet 20. mars 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men hvordan vet du alt dette du påstår, har du noen kilder? Og nå tenker jeg Norge. Anonymkode: 3ccc6...472 Det finnes ingen kilder på dette. Det er det samme våset som at du kan bli smittet to ganger av viruset. Det er masse kjerring- og metrosøppel som spres rundt om i sosiale medier. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2020 #85 Del Skrevet 20. mars 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg innrømmer at jeg gjør den antakelsen at nordmenn ikke er ufattelig mye mer motstandsdyktige mot dette viruset enn resten av verden. Anonymkode: 1885b...ebe Men det kan du jo ikke anta? Spania kom senere i gang enn oss og har tusen døde. Der også hovedsakelig eldre med underliggende sykdommer. Trist nok det altså, ikke misforstå. Anonymkode: 3ccc6...472 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2020 #86 Del Skrevet 20. mars 2020 27 minutter siden, AnonymBruker said: Men det kan du jo ikke anta? Anonymkode: 3ccc6...472 Jo, med mindre man mener nordmenn er en genetisk overlegen rase kan man det. Anonymkode: 1885b...ebe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2020 #87 Del Skrevet 20. mars 2020 1 time siden, Expandable86 skrev: Vi får iallefall ikke mange hundre døde. Kanskje ikke en gang 100. Mye taler for at ingen noen gang blir friske, og dødsraten vil gradvis gå opp. Det er lite sannsynlig av mindre enn ca 2 mill. nordmenn vil dø av virusinfeksjonen, i verste fall vil 4-5 millioner nordmenn dø innen ett år. Dette er farlig!! Anonymkode: 48153...719 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
likestilling Skrevet 20. mars 2020 #88 Del Skrevet 20. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Mye taler for at ingen noen gang blir friske, og dødsraten vil gradvis gå opp. Det er lite sannsynlig av mindre enn ca 2 mill. nordmenn vil dø av virusinfeksjonen, i verste fall vil 4-5 millioner nordmenn dø innen ett år. Dette er farlig!! Anonymkode: 48153...719 Hæh? Er du seriøs? Lite sannsynlig at mindre enn 2 millioner vil dø? Hvor har du dette fra? For all del, jeg mener dette er veldig alvorlig, men det var da ikke måte på... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg