Hilde Skrevet 14. juni 2005 #1 Skrevet 14. juni 2005 Jeg har blitt avhengig av denne, men nå finner jeg bare den lille tuben på strawberrynet..? Skulle gjerne hatt en som er større enn 52 ml.. Noen som vet hvor den har blitt av?
Milly:) Skrevet 14. juni 2005 #2 Skrevet 14. juni 2005 De er sikkert bare utsolgt. Varene kommer som regel raskt inn igjen, det er i alle fall min erfaring.. Du kan jo skrive en mail til dem på [email protected] og spørre.
Gjest Gjesta Skrevet 15. juni 2005 #3 Skrevet 15. juni 2005 Eller du kan bestille fra Lookfantastic. Da har du pakken i løpet av 2-3 dager, og ingen ekstra mva. eller noe.
Hilde Skrevet 15. juni 2005 Forfatter #4 Skrevet 15. juni 2005 Den er ikke på lookfantastic heller.. Dvs, kun den lille. Men sender de en mail jeg, forhåpentligvis får de den inn igjen kjapt. Takk!
Gjest Gjesta Skrevet 15. juni 2005 #5 Skrevet 15. juni 2005 Hmm, Essential Dayspa? Men der er portoen relativt dyr (15 CAD), men til gjengjeld er prisene lavere.
Hilde Skrevet 15. juni 2005 Forfatter #6 Skrevet 15. juni 2005 Takk igjen! Det ble litt dyrere på essentialdayspa, så jeg ser hva lookfantastic og strawberrynet sier først, jeg er heldigvis ikke helt tom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå